Stadig syg- sygemelding ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Jeg føler VIRKELIG med dig! Det er SÅÅÅÅ mega hårdt at have det som du har det!!! Håber snart du får det bedre! Håber du får en sygemelding så du ikke skal gå og have dårlig samvittghed oveni...

Du er da et dejligt menneske

Hellere ikke ligefrem skide fedt at skulle afsted med dårlig mave, som jeg har haft en del!

Jeg ved bare snart ikke hvad jeg skal gøre, hvis de nægter mig den sygemelding!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

GitteC78

FrkRaarup skriver:

Det er hele dagen! Har 1 time ca. i løbet af middagen, hvor jeg intet har, men ellers hele tiden!

Pu ha, det lyder ikke rart..... Kontakt din læge og få en sygemelding

krydser finger for at du får en

Anmeld

11. september 2012

MorDk

FrkRaarup skriver:

Du er da et dejligt menneske

Hellere ikke ligefrem skide fedt at skulle afsted med dårlig mave, som jeg har haft en del!

Jeg ved bare snart ikke hvad jeg skal gøre, hvis de nægter mig den sygemelding!

Jeg ved heller ikke men er man syg så er man syg! Så hvis din læge ikke vil give den sygemeldig... så melder du dig syg... og skifter læge og tager den derfra!

Anmeld

11. september 2012

FrkRaarup

GitteC78 skriver:

Pu ha, det lyder ikke rart..... Kontakt din læge og få en sygemelding

krydser finger for at du får en

Mange tak

Anmeld

11. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Jeg ved heller ikke men er man syg så er man syg! Så hvis din læge ikke vil give den sygemeldig... så melder du dig syg... og skifter læge og tager den derfra!

Er bare træt af at skulle ringe hver dag og melde mig syg...

Et eller andet sted tager jeg en plads fra en anden, og er træt at af spilde deres tid!

Men for fanden når jeg ikke kan, så kan jeg ikke!!!

Håber heldet er med mig i morgen

Anmeld

11. september 2012

MorDk

FrkRaarup skriver:

Er bare træt af at skulle ringe hver dag og melde mig syg...

Et eller andet sted tager jeg en plads fra en anden, og er træt at af spilde deres tid!

Men for fanden når jeg ikke kan, så kan jeg ikke!!!

Håber heldet er med mig i morgen

Skal du ringe HVER dag? Jeg skulle ringe på 1. sygedag og først ringe igen når jeg kom på arbejde... (sådan er det da normalt) Men nu hvor jeg skulle fuldtidssygemeldes var jeg til samtaler osv. og skulle have lægeerklæring mm.

Anmeld

11. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Skal du ringe HVER dag? Jeg skulle ringe på 1. sygedag og først ringe igen når jeg kom på arbejde... (sådan er det da normalt) Men nu hvor jeg skulle fuldtidssygemeldes var jeg til samtaler osv. og skulle have lægeerklæring mm.

Er på kontanthjælp og SKAL ringe HVER dag og melde mig syg ;(

Er endda blevet kaldt til møde med en familievejleder fordi jeg ikke kan møde stabilt og de ikke kan forstå man kan være syg

Anmeld

11. september 2012

TeamRocket

FrkRaarup skriver:

Er på kontanthjælp og SKAL ringe HVER dag og melde mig syg ;(

Er endda blevet kaldt til møde med en familievejleder fordi jeg ikke kan møde stabilt og de ikke kan forstå man kan være syg

Det ender da med du får stress oven i alt det andet. Synes godt nok det er nogle strenge regler. Altså jeg ved godt de er nødt til at være strenge for ellers er der sikkert bare nogle der pjækker. Men forfan' du er jo et voksent menneske og alligevel lyder det til du bliver overhørt som et surt barn! Kan du ikke kræve en sygemelding af din læge? "Jeg går ikke hjem før du sygemelder mig, og når du nu ikke vil lytte til mig, ja så må jeg jo ta drastiske midler i brug"

Anmeld

11. september 2012

Vivian87

Jeg synes absolut heller ikke du skal godtage at din læge ikke vil sygemelde dig! Nogle har det bare MEGA skidt, det er jo altså forskelligt hvordan vores kroppe reagere på en graviditet! Bank i bordet - du skal ikke også gå ned med stress fordi lægen er en lort!

Anmeld

11. september 2012

FrkRaarup

TeamRocket skriver:

Det ender da med du får stress oven i alt det andet. Synes godt nok det er nogle strenge regler. Altså jeg ved godt de er nødt til at være strenge for ellers er der sikkert bare nogle der pjækker. Men forfan' du er jo et voksent menneske og alligevel lyder det til du bliver overhørt som et surt barn! Kan du ikke kræve en sygemelding af din læge? "Jeg går ikke hjem før du sygemelder mig, og når du nu ikke vil lytte til mig, ja så må jeg jo ta drastiske midler i brug"

Jeg ved det ikke! Men det bliver snart enden af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.