Stadig syg- sygemelding ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2012

FrkRaarup

Jeg skrev for et stykke tid siden tråden 'ingen sygemelding'..

Handlede bla. om at jeg er hårdt ramt af kvalme! Men kunne ikk få sygemelding.! Ville dog vente lidt og se tiden an!

Jeg har nu set tiden an, og hold da kæft hvor det bare ikke holder op! kvalmen er den samme, trods akupunktur som skulle hjælpe mig! Har dårlig mave i ny og næ. Måtte for et par dage siden ligge mig med migræne. I tre dage før det gik over!!

Jeg er nu 14+1...Overvejer kraftigt at gå efter den sygemelding nu! Men hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Handlede bla. om at jeg er hårdt ramt af kvalme! Men kunne ikk få sygemelding.! Ville dog vente lidt og se tiden an!

Jeg har nu set tiden an, og hold da kæft hvor det bare ikke holder op! kvalmen er den samme, trods akupunktur som skulle hjælpe mig! Har dårlig mave i ny og næ. Måtte for et par dage siden ligge mig med migræne. I tre dage før det gik over!!

Jeg er nu 14+1...Overvejer kraftigt at gå efter den sygemelding nu! Men hvad mener I?

Hjæææælp mig piger!!

Anmeld

11. september 2012

TeamRocket

Vi er jo ikke læger, men hvad med det der seaband halløj- har læst det har hjulpet andre med slem kvalme. :-) hvad siger din læge til det hele?

Anmeld

11. september 2012

Pige2009

FrkRaarup skriver:

Jeg mener, at kun du kan vurdere om du skal sygemeldes

Anmeld

11. september 2012

GitteC78

Der er jo nogle der får en sygemelding pga slem kvalme under graviditeten, så jeg ville nok snakke med min læge om det.

Er det hele dagen du er dårlig?

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Ja hvad siger din læge? Jeg sys jeg husker at din læge ikke rigtig lyttede til dig? Eller?

Hos mig var der INTET der virkede! INTET! Jeg blev jo sygemeldt, for kunne vitterligt ikke passe mit arbejde. Mit arbejde kunne ikke regne med mig, hvilket gave en enormt dårlig samvittighed samt stemning på arbejdspladsen!

Håber det bedste for dig! Og rigtig god bedring!!

Anmeld

11. september 2012

MorDk

GitteC78 skriver:

Der er jo nogle der får en sygemelding pga slem kvalme under graviditeten, så jeg ville nok snakke med min læge om det.

Jeg havde DØGNkvalme fra uge 7 -21 og jeg blev fuldtidssygemeldt!

Anmeld

11. september 2012

FrkRaarup

GitteC78 skriver:

Det er hele dagen! Har 1 time ca. i løbet af middagen, hvor jeg intet har, men ellers hele tiden!

Anmeld

11. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Ja hvad siger din læge? Jeg sys jeg husker at din læge ikke rigtig lyttede til dig? Eller?

Hos mig var der INTET der virkede! INTET! Jeg blev jo sygemeldt, for kunne vitterligt ikke passe mit arbejde. Mit arbejde kunne ikke regne med mig, hvilket gave en enormt dårlig samvittighed samt stemning på arbejdspladsen!

Håber det bedste for dig! Og rigtig god bedring!!

Jamen det er rigtigt! Jeg blev sendt til akupunktur, men det virker ikke!

Så er lige vidt nu. Og regner med at ringe til lægen i morgen.

Kan ikke passe noget som helst. Bare at stå op, gå i bad og tømme postkassen synes uoverskueligt. 

Anmeld

11. september 2012

MorDk

FrkRaarup skriver:

Jamen det er rigtigt! Jeg blev sendt til akupunktur, men det virker ikke!

Så er lige vidt nu. Og regner med at ringe til lægen i morgen.

Kan ikke passe noget som helst. Bare at stå op, gå i bad og tømme postkassen synes uoverskueligt. 

Jeg føler VIRKELIG med dig! Det er SÅÅÅÅ mega hårdt at have det som du har det!!! Håber snart du får det bedre! Håber du får en sygemelding så du ikke skal gå og have dårlig samvittghed oveni...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.