Det har sikkert været oppe at vende før, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Guldimaven

Min mave kunne først ses en lille smule i uge 20, men mest når jeg lå på ryggen.. Den kunne først rigtig ses i uge 23 ca..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

M&N

Guldimaven skriver:

Min mave kunne først ses en lille smule i uge 20, men mest når jeg lå på ryggen.. Den kunne først rigtig ses i uge 23 ca..  

Okay, tak for svar, så er jeg ikke så urolig.. 

Enndu et spørgsmål, hvis det er ok..

Hvor længe kunne du ligge på maven? Uden det irretere eller gør noget ved fosteret? Jeg ligger nemlig ret tit på maven når jeg vågner og ligger og er meget urolig i søvne. 

Anmeld

11. september 2012

Faith

BabyWish2012 <3 skriver:

Det må være en ret så vild oplevelse.. Det er lige før jeg kunne finde på at sige jeg glæder mig til ikke at kunne nå mine fødder, har sådan ville være gravid SÅ længe, at det ikke kan gå for hurtigt..

Forstår dig SÅ godt! Jeg bliver aldrig træt af at være gravid. Elsker alt ved det! At se maven vokse og mærke liv. Der findes intet bedre!

Håber håber håber at jeg får lov at opleve det en sidste gang

Anmeld

11. september 2012

M&N

Faith skriver:

Forstår dig SÅ godt! Jeg bliver aldrig træt af at være gravid. Elsker alt ved det! At se maven vokse og mærke liv. Der findes intet bedre!

Håber håber håber at jeg får lov at opleve det en sidste gang

Glæder mig også til at kunne mærke vores lille prinsesse, se maven vokse og bare føle den kærlighed til det lille væsen som vokser inden i  Det er jo livets gave og en kæmpe oplevelse, så glæder mig helt sindsygt til at komme så langt.

Havde en drøm i nat om at jeg kunne mærke hende udefra, det var heeeelt vildt i min drøm (det var første gang i drømmen) Nu kan jeg sleeet ikke vente 

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Det er, som du selv siger, meget forskelligt 

Min kusine som er en lille tynd splint, har fået kæmpebørn som jeg selv, men hende kunne man bare ikke se noget på før langt henne, og selv som højgravid, havde hun kun en lille halv basketbold på maven.

Jeg til gengæld, som altid har været en rund og kraftigt bygget pige, lignede en forædt flodbøffel allerede et kvarter efter, og har gjort det med dem alle sammen, så jeg tror bare at du må konstatere, at du hører til dem, hvor man ikke kan se det før et godt stykke inde i graviditeten.

Kærligst

Sussie

Anmeld

11. september 2012

hansen1

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvornår begyndte jeres mave at vokse for alvor i 1. graviditet?

Jeg synes stadig min mave er ret så flad, men at den buler lidt udover under navlen.

Ved godt det er MEGET individuelt, men alligevel, kan jeg ikke lade være med at tænke over det *dumme mig* 

Og at man ikke må sammenligne, men alligevel bliver jeg lidt urolig..

Andre end mig der har haft det sådan? OG hvornår voksede i?

Knus den fortvivlede efterhånden (selvom jeg ved jeg ikke skal tænke over det) 

jeg er 10+5 henne og jeg ligner en der er i uge 30.. 

Og vejer ikke for meget eller for lidt. Lægen gav mig den grund at min krop arbejder hurtigt. 

Anmeld

11. september 2012

Guldimaven

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay, tak for svar, så er jeg ikke så urolig.. 

Enndu et spørgsmål, hvis det er ok..

Hvor længe kunne du ligge på maven? Uden det irretere eller gør noget ved fosteret? Jeg ligger nemlig ret tit på maven når jeg vågner og ligger og er meget urolig i søvne. 

Jeg lå på maven næsten hele graviditeten.. ( altså så godt som jeg nu kunne.) tror ikke der sker noget ved det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.