Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Uge 20-25
Uge 20-25
Har du billede?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Har du billede?
Jep.
Første billede er jeg 28+4 og andet billede er jeg 35+1 og det aller sidste billede er dagen før jeg fødte.
Og ja... Jeg var gigantisk.
rikkeregnbue skriver: Jep. Første billede er jeg 28+4 og andet billede er jeg 35+1 og det aller sidste billede er dagen før jeg fødte. Og ja... Jeg var gigantisk.
Mange tak!
Åhh du er da fantastisk flot.. Der er ikke noget mere charmerende end sådan nogle store baby-mavser
Miss BananaHammock skriver: Synes jeg voksede lidt hele tiden og nu her går det virkeligt stærkt. Tjek evt. Min mave billeder. Var god til at få dem taget i starten. Skal dog også nævnes at hormonerne fra min behandling drillede lidt i starten og pustede maven op.
Synes jeg voksede lidt hele tiden og nu her går det virkeligt stærkt. Tjek evt. Min mave billeder. Var god til at få dem taget i starten. Skal dog også nævnes at hormonerne fra min behandling drillede lidt i starten og pustede maven op.
Tak, lurer da lige så..
BabyWish2012 <3 skriver: Mange tak! Åhh du er da fantastisk flot.. Der er ikke noget mere charmerende end sådan nogle store baby-mavser
Hehe, jeg var KÆMPE!
rikkeregnbue skriver: Hehe, jeg var KÆMPE!
Hihi ja, men det er os fint.. Jeg vil geeerne have en KÆMPE mavse, men frygter vægten
BabyWish2012 <3 skriver: Hihi ja, men det er os fint.. Jeg vil geeerne have en KÆMPE mavse, men frygter vægten
Det kan jeg godt forstå at du gør
BabyWish2012 <3 skriver: Ej hvor vildt egentligt.. :O Det må også være underligt at vente gravid og maven ikke lige vokser det første stykke tid! Jeg synes bare jeg ligner en der har lidt for meget på siderne, men jeg er nok bare utålmodig
Ej hvor vildt egentligt.. :O
Det må også være underligt at vente gravid og maven ikke lige vokser det første stykke tid!
Jeg synes bare jeg ligner en der har lidt for meget på siderne, men jeg er nok bare utålmodig
Det skal nok komme! Pludselig en dag står du i badet og kan ikke se dine fødder længere
Faith skriver: Det skal nok komme! Pludselig en dag står du i badet og kan ikke se dine fødder længere
Det må være en ret så vild oplevelse.. Det er lige før jeg kunne finde på at sige jeg glæder mig til ikke at kunne nå mine fødder, har sådan ville være gravid SÅ længe, at det ikke kan gå for hurtigt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128