Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

2721

helle85 skriver:

ja vi har desværrer ikke råd til begge dele da cyklen koster 2000 kr. for ellers havde han fået både lege tøj og cykel.

det er da også en meget stor og flot gave. Jeg synes ikke børn behøver mere end det. Men 2 forældre, 2 meninger.
Jeg er sikker på at den vil falde i rigtig god jord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

helle85

mor:) skriver:

Man kan da også cykle om vinteren? Der er vel ikke kilometerhøj sne hver dag

nej min vi bor et sted hvor der ikke er cykel sti og bilerne tager ikke hensyn til at man kører med børn

Anmeld

10. september 2012

2babygirls

helle85 skriver:

min dreng har fødselsdag her den 30 september og skal have en ny cykel i starten af foråret

så ville godt vide hvor mange der giver jeres børn cykler i fødselsdag gave.
jeg har hele tiden har syntes at de skal have noget de ønsker sig, men nu er jeg i tvivl om det bare er mig der har det synspunkt.

Vores pige fylder 2 den 10.10 og vi ville også gerne give hende en cykel men synes også det er synd at den "røver" pladsen for andet legetøj når vinteren banker på, så hun får cyklen til foråret.

Anmeld

10. september 2012

Mother-love

Jeg har stemt blankt. For jeg synes klart du godt kan give ham en cykel men hvis du tænker han ikkevil bruge den før tilforåret så hvorfor give den nu? Men hvis han ønsker sig en cykel ville jeg da give ham en. Ellers ville jeg give ham noget andet han ønsker sig og så en cykel til foråret

Anmeld

10. september 2012

helle85

michelledam skriver:

Jeg har stemt blankt. For jeg synes klart du godt kan give ham en cykel men hvis du tænker han ikkevil bruge den før tilforåret så hvorfor give den nu? Men hvis han ønsker sig en cykel ville jeg da give ham en. Ellers ville jeg give ham noget andet han ønsker sig og så en cykel til foråret

han glæder sig til at få cyklen til foråret og har snakket meget om den men han ønsker sig også rigtig meget en garage i træ ( han leger rigtig meget med biler)

Anmeld

10. september 2012

helle85

Baby2påvej skriver:

Vores pige fylder 2 den 10.10 og vi ville også gerne give hende en cykel men synes også det er synd at den "røver" pladsen for andet legetøj når vinteren banker på, så hun får cyklen til foråret.

ja det er også sådan jeg altid har tænkt men vi overvejer lige hvad vi gør

Anmeld

10. september 2012

helle85

Bøllemyr skriver:

det er da også en meget stor og flot gave. Jeg synes ikke børn behøver mere end det. Men 2 forældre, 2 meninger.
Jeg er sikker på at den vil falde i rigtig god jord

Anmeld

10. september 2012

Mother-love

helle85 skriver:

han glæder sig til at få cyklen til foråret og har snakket meget om den men han ønsker sig også rigtig meget en garage i træ ( han leger rigtig meget med biler)

Det er lidt svært for det er jo tydeligt at han gerne vil have en cykel. Men hvis han forventer at få den til næste år. Kunne det jo være du bare skulle vente. Men det ville samtidig være en mega overraskelse at komme med den til hans fødselsdag. Fordi han ikke forventer den. Men igen jeg tænker også bare om ikke det evt. Ville være rart at han selv kunne være med til at vælge sin cykel? Og så give ham det til hans biler. Hvilket han jo helt sikkert vil have meget glæde af her i vinter hehehe

Anmeld

10. september 2012

MorDk

Vores skønne dreng fylder 2 år her 23.09.12. Vi har besluttet os at han skal have en Fjällräv Mini ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.