Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad ville du give dine børn i fødselsdags gave

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.677 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. september 2012

helle85

min dreng har fødselsdag her den 30 september og skal have en ny cykel i starten af foråret

så ville godt vide hvor mange der giver jeres børn cykler i fødselsdag gave.
jeg har hele tiden har syntes at de skal have noget de ønsker sig, men nu er jeg i tvivl om det bare er mig der har det synspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

M (:

helle85 skriver:

min dreng har fødselsdag her den 30 september og skal have en ny cykel i starten af foråret

jeg har hele tiden har syntes at de skal have noget de ønsker sig, men nu er jeg i tvivl om det bare er mig der har det synspunkt.

Hvad skulle argumentet være for, at en cykel IKKE kan bruges som fødselsdagsgave? (:

Anmeld

10. september 2012

helle85

helle85 skriver:

dem der skiver andet må gerne uddybe det :-)

Anmeld

10. september 2012

helle85

M (: skriver:

Hvad skulle argumentet være for, at en cykel IKKE kan bruges som fødselsdagsgave? (:

fordi det snart bliver vinter

og fordi jeg synes børn skal have noget de kan lege med evt hvis de ønsker sig nintendo osv

Anmeld

10. september 2012

M (:

helle85 skriver:

fordi det snart bliver vinter

og fordi jeg synes børn skal have noget de kan lege med evt hvis de ønsker sig nintendo osv

Hm, ja okay, men jeg synes sagtens en cykel kan være en god gave - også 30/9.. (

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

helle85 skriver:

jeg har ret svært ved at se hvad der sku være galt i at give en cykel i fødselsdagsgave? - jeg har fødselsdag d. 9/9 og jeg har fået en cykel i fødselsdagsgave til ihvertfald 5 af mine fødselsdage

Anmeld

10. september 2012

helle85

M (: skriver:

Hm, ja okay, men jeg synes sagtens en cykel kan være en god gave - også 30/9.. (

ja det er også derfor jeg blev i tvivl om det var en okay gave, men kan se at der er flere der godt ville give cykler i gave så det kan godt værer det er det vi skal give ham

Anmeld

10. september 2012

Maja88

jeg ville ike give cyklen..for du siger jo seæv den først skal skiftes i foråret.. 

Anmeld

10. september 2012

PernilleogLouis

Vi gav cykel både da han var 3 og 4 og det er i januar han har også fået noget legetøj som han selv har ønsket sig

Anmeld

10. september 2012

PernilleogLouis

Min dreng cykler da forresten også om vinteren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.