Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

helle85

FrkZier skriver:

jeg har ret svært ved at se hvad der sku være galt i at give en cykel i fødselsdagsgave? - jeg har fødselsdag d. 9/9 og jeg har fået en cykel i fødselsdagsgave til ihvertfald 5 af mine fødselsdage

ved godt det er en dårlig undskyling men tror det er på grund af at da vi var børn fik vi kun legetøj nå vi havde fødseldag ( og så var det ca 100- 150kr), vi fik ikke noget reten af året og cykler fik vi brugte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

helle85

Maja88 skriver:

jeg ville ike give cyklen..for du siger jo seæv den først skal skiftes i foråret.. 

hvorfor den først skal skiftes til foråret er fordi vi ikke cykler så meget her om efteråret og vinter

Anmeld

10. september 2012

Dot D

Sophie fik en cykel i julegave forrige år, vi købte den størrelse, hun ville kunne bruge ca fra foråret af. Hun blev rigtigt glad, selvom det var snevejr og ikke så nemt at cykle Jeg havde fået lavet en t-shirt til hende med navn og et billede af cyklen, den fik hun juleaften, da vi ikke havde mulighed for at tage cyklen med

Hun bruger t-shirten endnu og cyklen bliver brugt næsten hver dag

Så jeg synes fint, du kan give en cykel i gave

Anmeld

10. september 2012

helle85

kicha skriver:

Min dreng cykler da forresten også om vinteren

okay vi bor på lolland og vi cykler mest nå de skal i børnehave som ligger ca 6 km væk så nå det regner meget og blæser så tager vi bussen og vi cykler ikke nå der ligger sne og vejene er glatter da bilerne ikke tager så meget hensyn nå man kommer kørerne med 2 børn ( der er ikke nogen cykel sti)

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

helle85 skriver:

ved godt det er en dårlig undskyling men tror det er på grund af at da vi var børn fik vi kun legetøj nå vi havde fødseldag ( og så var det ca 100- 150kr), vi fik ikke noget reten af året og cykler fik vi brugte

jeg synes nu en cykel er en fin gave, noget brugbart og noget der holder mere end 1 måned

Anmeld

10. september 2012

helle85

Dot D skriver:

Sophie fik en cykel i julegave forrige år, vi købte den størrelse, hun ville kunne bruge ca fra foråret af. Hun blev rigtigt glad, selvom det var snevejr og ikke så nemt at cykle Jeg havde fået lavet en t-shirt til hende med navn og et billede af cyklen, den fik hun juleaften, da vi ikke havde mulighed for at tage cyklen med

Hun bruger t-shirten endnu og cyklen bliver brugt næsten hver dag

Så jeg synes fint, du kan give en cykel i gave

ja det kunne man også han har også snakket med om den cykel han skal have til foråret så vil lige overveje det

men lige nu er det en garage til biler der hitter

Anmeld

10. september 2012

helle85

FrkZier skriver:

jeg synes nu en cykel er en fin gave, noget brugbart og noget der holder mere end 1 måned

ja jeg overvejer det også lige da han har snakket meget om den

min dreng leger med tingene i mere end en månede han er tilbage i sin udvikling så han fordyber sig rigtig meget i det han nu intressere sig for

Anmeld

10. september 2012

2721

Jeg har skrevet andet. Men kun fordi min søn både fik en cykel og legetøj(ja, han er møgforkælet).
Synes en cykel er en fin og god gave og har selv fået en cykel i fødselsdagsgave

Anmeld

10. september 2012

helle85

Bøllemyr skriver:

Jeg har skrevet andet. Men kun fordi min søn både fik en cykel og legetøj(ja, han er møgforkælet).
Synes en cykel er en fin og god gave og har selv fået en cykel i fødselsdagsgave

ja vi har desværrer ikke råd til begge dele da cyklen koster 2000 kr. for ellers havde han fået både lege tøj og cykel.

Anmeld

10. september 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
helle85 skriver:

fordi det snart bliver vinter

og fordi jeg synes børn skal have noget de kan lege med evt hvis de ønsker sig nintendo osv

Man kan da også cykle om vinteren? Der er vel ikke kilometerhøj sne hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.