Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: jeg har ret svært ved at se hvad der sku være galt i at give en cykel i fødselsdagsgave? - jeg har fødselsdag d. 9/9 og jeg har fået en cykel i fødselsdagsgave til ihvertfald 5 af mine fødselsdage
jeg har ret svært ved at se hvad der sku være galt i at give en cykel i fødselsdagsgave? - jeg har fødselsdag d. 9/9 og jeg har fået en cykel i fødselsdagsgave til ihvertfald 5 af mine fødselsdage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: jeg ville ike give cyklen..for du siger jo seæv den først skal skiftes i foråret..
jeg ville ike give cyklen..for du siger jo seæv den først skal skiftes i foråret..
Sophie fik en cykel i julegave forrige år, vi købte den størrelse, hun ville kunne bruge ca fra foråret af. Hun blev rigtigt glad, selvom det var snevejr og ikke så nemt at cykle Jeg havde fået lavet en t-shirt til hende med navn og et billede af cyklen, den fik hun juleaften, da vi ikke havde mulighed for at tage cyklen med
Hun bruger t-shirten endnu og cyklen bliver brugt næsten hver dag
Så jeg synes fint, du kan give en cykel i gave
kicha skriver: Min dreng cykler da forresten også om vinteren
Min dreng cykler da forresten også om vinteren
helle85 skriver: ved godt det er en dårlig undskyling men tror det er på grund af at da vi var børn fik vi kun legetøj nå vi havde fødseldag ( og så var det ca 100- 150kr), vi fik ikke noget reten af året og cykler fik vi brugte
ved godt det er en dårlig undskyling men tror det er på grund af at da vi var børn fik vi kun legetøj nå vi havde fødseldag ( og så var det ca 100- 150kr), vi fik ikke noget reten af året og cykler fik vi brugte
Dot D skriver: Sophie fik en cykel i julegave forrige år, vi købte den størrelse, hun ville kunne bruge ca fra foråret af. Hun blev rigtigt glad, selvom det var snevejr og ikke så nemt at cykle Jeg havde fået lavet en t-shirt til hende med navn og et billede af cyklen, den fik hun juleaften, da vi ikke havde mulighed for at tage cyklen med Hun bruger t-shirten endnu og cyklen bliver brugt næsten hver dag Så jeg synes fint, du kan give en cykel i gave
FrkZier skriver: jeg synes nu en cykel er en fin gave, noget brugbart og noget der holder mere end 1 måned
jeg synes nu en cykel er en fin gave, noget brugbart og noget der holder mere end 1 måned
Bøllemyr skriver: Jeg har skrevet andet. Men kun fordi min søn både fik en cykel og legetøj(ja, han er møgforkælet).Synes en cykel er en fin og god gave og har selv fået en cykel i fødselsdagsgave
Jeg har skrevet andet. Men kun fordi min søn både fik en cykel og legetøj(ja, han er møgforkælet).Synes en cykel er en fin og god gave og har selv fået en cykel i fødselsdagsgave
helle85 skriver: fordi det snart bliver vinterog fordi jeg synes børn skal have noget de kan lege med evt hvis de ønsker sig nintendo osv
fordi det snart bliver vinterog fordi jeg synes børn skal have noget de kan lege med evt hvis de ønsker sig nintendo osv
Man kan da også cykle om vinteren? Der er vel ikke kilometerhøj sne hver dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128