ihhhh den familie altså... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

gædde/gitte

Princesspigen skriver:

puha, du har det værre end mig  

stort  til dig os..

tager det stille og roligt, men tankerne flyver bare..

min mor siger gang på gang at man ikke kan bo sådan her fordi så begynder sp at kikke underligt og holde mere opsyn osv med en  det er det der fylder mest for mig tror jeg..

jeg mener jo vi begge bliver gode forældre selv om huset ikke lige er ny renoveret eller nymalet, men mener min mor åbenbart at sp ikke syndes  

UHA! så er det godt vi har et HELT NYT hus, så vi kan blive gode forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Princesspigen

gædde skriver:

YOU GO GIRL

sådan!.... jeg havde toppet den med en provokerende lokumsrulle med blomster på, et dyrt stykke pink sæbe og en bamse i sengen(en af de grimme der holder et "I LUV Y" hjerte)

Min mand er også stædig og dominerende, men når det kommer til indretning, så ved han godt han skal holde kæft. For ellers er der fare for at jeg makser ud i total feminisme.

hvis jeg lavede sådan et flip som du omtaler ville hans kommentar være at hvis ikke jeg lod være kunne han jo bare smide mig ud

han kan være ret strid at høre på men mener det ikke..

han har bare lidt svært ved at vi faktis er 2 om alt.. for han er den lidt gammeldagse slaks, han vil helst kunne forsørge mig, gi mig alt jeg peger på og sørge for alt er som det skal være.. men hans job giver ikke så godt som han ku ønske det selv om han er på arbejde 12 til 16 timer i døgnet, så han har det lidt svært med det..  derfor han opfører sig og siger som han gør.. hvilke jo så lidt går ud over mig..

han kan jo ikke bære mig på hænder og fødder når han ikke er hjemme..  

Anmeld

10. september 2012

Princesspigen

gædde skriver:

UHA! så er det godt vi har et HELT NYT hus, så vi kan blive gode forældre

haha, ja jeg tror så bare ikke det er det det kommer an på

men okay min mor har os altid haft så travlt med rengøring og oprydning at alle hendes 7 børn lider af omsorgssvigt og andre psykiske sygdomme

Anmeld

10. september 2012

Linsi

Princesspigen skriver:

puha, du har det værre end mig  

stort  til dig os..

tager det stille og roligt, men tankerne flyver bare..

min mor siger gang på gang at man ikke kan bo sådan her fordi så begynder sp at kikke underligt og holde mere opsyn osv med en  det er det der fylder mest for mig tror jeg..

jeg mener jo vi begge bliver gode forældre selv om huset ikke lige er ny renoveret eller nymalet, men mener min mor åbenbart at sp ikke syndes  

jeg tror at sp slet ikke koncentrere sig om det.. der jo mange der lever i flytterod med en lille. Så længe hun trives, og at hun har det godt, tr

or jeg ikke hun vil pege fingre.. det jo kun midlertidigt kender nogle der godt nok bor klamt/rodet hvor de ikk har sagt noget

Anmeld

10. september 2012

gædde/gitte

Princesspigen skriver:

hvis jeg lavede sådan et flip som du omtaler ville hans kommentar være at hvis ikke jeg lod være kunne han jo bare smide mig ud

han kan være ret strid at høre på men mener det ikke..

han har bare lidt svært ved at vi faktis er 2 om alt.. for han er den lidt gammeldagse slaks, han vil helst kunne forsørge mig, gi mig alt jeg peger på og sørge for alt er som det skal være.. men hans job giver ikke så godt som han ku ønske det selv om han er på arbejde 12 til 16 timer i døgnet, så han har det lidt svært med det..  derfor han opfører sig og siger som han gør.. hvilke jo så lidt går ud over mig..

han kan jo ikke bære mig på hænder og fødder når han ikke er hjemme..  

sådan var min også lidt til at starte med..... han havde simpelthen været single for længe.....

Men jeg har rundsave på albuerne og en god fidus er at vende alt om.... "ville han selv finde sig i den tone?" næppe...... Med en smule psykologi når man langt

I dag er vi mere lige.... men det tog da et års tid at vinde terræn. Idag kan han sgu ikke undvære mig, og vi ejer lige meget.... det tror jeg er en go måde at få lidt indflydelse... Men han skal også ha lov til at være alfa-han hvis han vil det  bare han husker at det er en alfa-hun han har sig

Anmeld

10. september 2012

Princesspigen

Lindi skriver:

jeg tror at sp slet ikke koncentrere sig om det.. der jo mange der lever i flytterod med en lille. Så længe hun trives, og at hun har det godt, tr

or jeg ikke hun vil pege fingre.. det jo kun midlertidigt kender nogle der godt nok bor klamt/rodet hvor de ikk har sagt noget

jeg tænker, vi kan jo forklare hvorfor her ser ud som her gør.. og børneværelset er jo næsten færdig malet, så det er ikke grimt, derefter tror jeg kæresten går videre til spise stuen, så på den måde kan man jo se der sker lidt   

så tror nu nok det skal gå, det er bare irriterende at folk skal give mig så mange ting og tænke over når der er så kort igen  

Anmeld

10. september 2012

Princesspigen

gædde skriver:

sådan var min også lidt til at starte med..... han havde simpelthen været single for længe.....

Men jeg har rundsave på albuerne og en god fidus er at vende alt om.... "ville han selv finde sig i den tone?" næppe...... Med en smule psykologi når man langt

I dag er vi mere lige.... men det tog da et års tid at vinde terræn. Idag kan han sgu ikke undvære mig, og vi ejer lige meget.... det tror jeg er en go måde at få lidt indflydelse... Men han skal også ha lov til at være alfa-han hvis han vil det  bare han husker at det er en alfa-hun han har sig

jeg er selv blevet lidt bedere til at sige fra og ikke finde mig i det, så på en måde gør jeg lidt som du siger

bare stille og roligt..

han har egentlig ikke været single mere end 3-4 måneder inden han mødte mig, men der imod boet alene i huset her et ½ år hvilke jo har gjordt at han har lidt svært ved jeg laver om på det hele..

samt hans xer altid har bestemt og gjordt ved, og i sidste ende var det ham der blev smidt ud af deres hjem og så stod på gaden.. nu har han en anden mage da det er hans hus, så han skal lige lære at der skal være plads til mig selv om det er hans hus

Anmeld

10. september 2012

Linsi

Princesspigen skriver:

jeg tænker, vi kan jo forklare hvorfor her ser ud som her gør.. og børneværelset er jo næsten færdig malet, så det er ikke grimt, derefter tror jeg kæresten går videre til spise stuen, så på den måde kan man jo se der sker lidt   

så tror nu nok det skal gå, det er bare irriterende at folk skal give mig så mange ting og tænke over når der er så kort igen  

ja det kan jeg godt forstå, du må bare prøve at lukke af for det.. rom er ikke bygget på en dag

Anmeld

10. september 2012

Princesspigen

Lindi skriver:

ja det kan jeg godt forstå, du må bare prøve at lukke af for det.. rom er ikke bygget på en dag

ja prøver os, men syndes det er lidt svært som første gangs kommende mor ikke at høre hvad folk, især ens mor siger..

min mor har jo 7 børn og hun passer dem jo fint mens de er små, det er først når de når en 2-3 år at det begynder at gå galt for hende..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.