jeg er 35+3 idag..
kæresten arbejder 12 dage ud af 14, fra 7 til 19 hver dag.. mest mens han kan da der skal nogle penge hjem til lig at gøre det sidste af huset færdigt inden den lille kommer..
vi var en tur hos svigerforældrene igår sammen, hvor min svigermor gør det meget klart at det åbenbart irriterer hende at hun ikke kunne give mig en barnevogn fin en af min faster som var drømme vognen..
men svigermor har i et par uger sagt at hvis hun arvede nogle penge, hvis og hvis og hvis.. og jeg kan jo ikke bruge hvis til noget med termin om mindre end 5 uger
så da jeg fik den af min faster var jeg jo ude og købe den med det samme.. men det generer åbenbart svigermor..
så snakker vi om hvad der ellers mangler, det er efterhånden kun småting der mangler nu
men jeg nævner så barnets bog som jeg hele tiiden har sagt jeg selv vil købe, men den har svigermor åbenbart en ide om at hun så skal give mig.. hvilke jeg gør klart for hende at det vil jeg selv! men næ det er åbenbart os i vejen nu.. 
normalt kan jeg rigtig godt sammen med min svigermor og der plejer ikke at være noget der, men åbenbart ikke med det..
så kommer det så frem at min kæreste nu os pludselig føler sig uden for i køb af babyting, men han har jo ikke tiden og har jeg spurgt om noget så ved han det ikke eller svarer ikke, så jeg har jo bare købt hvad jeg syndes vi manglede, det meste brugt
men det er åbenbart os forkert nu
oven i alt det her er jeg jo flyttet ind i det hus min kæreste lejer, men må ikke pakke mine ting ud for ham, da hele huset skal males men han har ikke tiden og jeg må ikke gøre det.. så jeg må ikke pakke ud, stille møbler op eller noget (soveværelse, køkken, stue og badeværelserne virker som du skal så det er mest smårum som spise stuen osv).. men dette fustrerer mig jo, sidder ude på landet med en træng til at pakke ud(så jeg kan finde mine ting) samt en træng til at bygge lidt rede så jeg er klar til den lille.. men ja må ikke..
med alle de hormoner her kørende rundt i kroppen og så alle de ting her så bliver jeg sq lidt fustreret...
ved ikke hvad jeg ville med det her, bare ud med det tror jeg.. 
prøver jo bare at gøre mit bedste, være klar til baby og føle mig hjemme..