graviditetssukkersyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Jer som har haft graviditets sukkersyge , kan i fortælle mig om i havde nogen symptomer på del og gerne hvad ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jer som har haft graviditets sukkersyge , kan i fortælle mig om i havde nogen symptomer på del og gerne hvad ??

Jeg havde faktisk ingen symptomer på graviditetsbetinget sukkersyge, før jeg fik taget en urinprøve i uge 37 

Er du bekymret over du måske har fået det? 

Jeg har efterfølgende fået konstateret sukkersyge type 2 (1½ år efter fødslen), så jeg kender en del af tegnene 

Anmeld

11. september 2012

katrine26

jeg havde heller ikke nogle symtomer, så var først klar over det da jeg blev testet.

katrine26

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg havde faktisk ingen symptomer på graviditetsbetinget sukkersyge, før jeg fik taget en urinprøve i uge 37 

Er du bekymret over du måske har fået det? 

Jeg har efterfølgende fået konstateret sukkersyge type 2 (1½ år efter fødslen), så jeg kender en del af tegnene 

JA Jeg er en smule bekymret over om jeg måske har det ..
Jeg har fået lavede sådan en test med sukkervand den viste ikke noget .
Jeg har 2 gange efter haft lidt sukker i urinen når jeg har testet ved jm og en gang ved lægen os ..

Jeg føler lidt de ser igennem fingerne med det. Jeg føler mig enormt tørstig hele tiden , og jeg har en stor trang til cola .. jeg har på nuværende tidspunkt 33+ taget 1 kg mere på end jeg sluttede med sidste graviditet . Jeg spiser ikke mere end jeg plejer eller noget men føler bare kg kommer på som ingenting ..

er så bange for ikke at kunne tabe mig gide bagefter så bange for noget er galt .

Anmeld

11. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg havde det, og havde ingen tegn til det.

Synes lige du skal enten snakke med din læge eller jordmor, for det er altså vigtigt at der bliver taget hånd på sukkersyge! Hvis ikke for dig, for din baby

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg havde det, og havde ingen tegn til det.

Synes lige du skal enten snakke med din læge eller jordmor, for det er altså vigtigt at der bliver taget hånd på sukkersyge! Hvis ikke for dig, for din baby

Jeg har snakkede med lægen om det Så sent som i fredags. Og de mente ikke der var grund til bekymring .
Men det mener jeg Nu .
Da Jeg var til min 32 ugers undersøgelse skønnede lægen ikke min egen min baby til at veje 2700 g. Hvilket i min verden er fuldstændig sindsygt .. og giver ingen mening ..

Jeg vil prøve at kontakte min jm tror jeg for at få en ekstra tid ..

Anmeld

11. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Jeg har snakkede med lægen om det Så sent som i fredags. Og de mente ikke der var grund til bekymring .
Men det mener jeg Nu .
Da Jeg var til min 32 ugers undersøgelse skønnede lægen ikke min egen min baby til at veje 2700 g. Hvilket i min verden er fuldstændig sindsygt .. og giver ingen mening ..

Jeg vil prøve at kontakte min jm tror jeg for at få en ekstra tid ..

Det lyder godt nok mystisk i mine ører, at din læge ikke tager det mere seriøst end det. Måske du skulle skifte læge?!

Ja, ring til jordmor og få en ekstra tid!

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Det lyder godt nok mystisk i mine ører, at din læge ikke tager det mere seriøst end det. Måske du skulle skifte læge?!

Ja, ring til jordmor og få en ekstra tid!

ja synes os det er utrolig mærkeligt ..
Min normale læge har jeg ingen problemer med , hun er simpelthen så sød og forstående , men hende her en afløser fordi min egen læge havde ferie , hun var altså helt fra den .. Hun var simpelthen såå underlig ..

Anmeld

11. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

ja synes os det er utrolig mærkeligt ..
Min normale læge har jeg ingen problemer med , hun er simpelthen så sød og forstående , men hende her en afløser fordi min egen læge havde ferie , hun var altså helt fra den .. Hun var simpelthen såå underlig ..

Mystifystisk - men i hvert  fald godt at du selv er opmærksom på det! Og hold dig fra cola så vidt som muligt!!!

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Mystifystisk - men i hvert  fald godt at du selv er opmærksom på det! Og hold dig fra cola så vidt som muligt!!!

Jaa jeg ved det godt .. det kan bare være svært synes jeg .. og det er os svært fordi man ikk har en endelig diagnose ..

der er såå meget jeg undre mig over den her gang .. Fik du noget svar på hvorfor du fik det ?? Altså sukkersyge ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.