Lou87 skriver:
Har ikke nogen decideret kur til dig - ville blot sige du skal finde noget som DU kan følge og som DU kan holde ud. Ellers holder det ikk i længden.. Fordi man kører død i det.
Startede selv igen sidste mandag (vejer så os mandage fremover) og da jeg vejede mig i dag var der røget 2,2 kg
på EN uge.. fedt! Synes ikk engang det havde været mega hårdt.
Jeg spiser til morgen: smoothie eller cheasy youghurt (tillod mig endda fuldkorns franskbrød i weekende, lør-søndag)
Jeg spiser til middag: salat og grønt blanding efter lyst, af og til med æbler i tern og lidt nødde rosin blaning drys... med lunet kyllinge tern. Og en lille smule dressing.
Jeg spiser til aften: mindst af kulhydrater, altså ikk så meget ris, kartofler, brød og pasta.. men mere kød og grønt.
Mellemmåltider: frugt, knækbrød, mini frikadeller, smoothie
Snacks: en håndfuld saltstænger, 5-10 nødder, cheasy vanilie youghurt udover frugt(abemad) og så i weekenden tager jeg 70% chokolade og/eller popcorn eller hjemmelavede chips med græsk youghurt/fromaiche fre som dip med krydderier i eller færdig købte dip breve fra kims du ved. (her er grøntsags stave os godt så man ikk spiser FOR meget, de hjemmelavede feder mindre, men feder stadig)
Jeg drikker: mest økologisk saft (er ikk så god til rent vand), mini eller skummet mælk. Af og til tager jeg os pepsi max (da det virker som slik for mig engang i mellem os)
Når jeg må få "alt" det, så føler jeg stadig jeg ka tillade mig noget.. og alligevel tabe mig, håber det kan hjælpe dig 
Held og lykke 
P,s ska li nævnes jeg er "syg" så kan ikk dyrke noget videre motion, så får kun nogle korte gå ture.. men hvis man dyrker en masse motion hvor man får pulsen op (løb, cykling og lign) så ka man måske tilalde sig endnu mere, eller tabe sig hurtigere 
Hold da op det lyder da som en rigtig god kur.. Den tror jeg da jeg må prøve..
Vildt hurtigt de kg røg af..