Hjælp.. Vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Mama1304

Du kan prøve dukan kuren? Er ikke selv på den, men det lyder effektiv 

http://www.udeoghjemme.dk/Slank/Dukan/2011/Dukankuren/Dukankuren-fase-1.aspx

http://www.udeoghjemme.dk/Slank/Dukan.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

..

Som udgangspunkt må du spise alt, du kan på madlog finde ud af hvor mange kcal du skal have for fx at tage et kg om ugen, nu kender jeg ikke din højde og drøjde men hvis du holder dig omkring 1200 kcal i begyndelsen og så sætter det ned i fart med at du taber dig, så går det ikke helt galt.

Du kan i princippet vælge 1 stor pose kims chips om dagen med dip, det er ca 1200 kcal men du kan også vælge utroligt meget mad i stedet, hvor mange kcal der er i forskellige madvarer ser du på madlog. Der kan gå helt sport i at få mest muligt for det antal kcal man må få.

Hilsen Rikke som tabte 5 kg om måneden i et år uden motion :-)

Anmeld

11. september 2012

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Hold da op det er godt nok flot og hurtigt.. Det er lige hva jeg mangler og tabe næsten Hedder MIWULA

Du er inviteret

Anmeld

11. september 2012

MIWULA

Lou87 skriver:

Har ikke nogen decideret kur til dig - ville blot sige du skal finde noget som DU kan følge og som DU kan holde ud. Ellers holder det ikk i længden.. Fordi man kører død i det.

Startede selv igen sidste mandag (vejer så os mandage fremover) og da jeg vejede mig i dag var der røget 2,2 kg på EN uge.. fedt! Synes ikk engang det havde været mega hårdt.

Jeg spiser til morgen: smoothie eller cheasy youghurt (tillod mig endda fuldkorns franskbrød i weekende, lør-søndag)

Jeg spiser til middag: salat og grønt blanding efter lyst, af og til med æbler i tern og lidt nødde rosin blaning drys...  med lunet kyllinge tern. Og en lille smule dressing.

Jeg spiser til aften: mindst af kulhydrater, altså ikk så meget ris, kartofler, brød og pasta.. men mere kød og grønt.

Mellemmåltider: frugt, knækbrød, mini frikadeller, smoothie

Snacks: en håndfuld saltstænger, 5-10 nødder, cheasy vanilie youghurt udover frugt(abemad) og så i weekenden tager jeg 70% chokolade og/eller popcorn eller hjemmelavede chips med græsk youghurt/fromaiche fre som dip med krydderier i eller færdig købte dip breve fra kims du ved. (her er grøntsags stave os godt så man ikk spiser FOR meget, de hjemmelavede feder mindre, men feder stadig)

Jeg drikker: mest økologisk saft (er ikk så god til rent vand), mini eller skummet mælk. Af og til tager jeg os pepsi max (da det virker som slik for mig engang i mellem os)

Når jeg må få "alt" det, så føler jeg stadig jeg ka tillade mig noget.. og alligevel tabe mig, håber det kan hjælpe dig

Held og lykke

P,s ska li nævnes jeg er "syg" så kan ikk dyrke noget videre motion, så får kun nogle korte gå ture.. men hvis man dyrker en masse motion hvor man får pulsen op (løb, cykling og lign) så ka man måske tilalde sig endnu mere, eller tabe sig hurtigere

Hold da op det lyder da som en rigtig god kur.. Den tror jeg da jeg må prøve.. Vildt hurtigt de kg røg af..

Anmeld

11. september 2012

MIWULA

Mama1304 skriver:

Du kan prøve dukan kuren? Er ikke selv på den, men det lyder effektiv 

http://www.udeoghjemme.dk/Slank/Dukan/2011/Dukankuren/Dukankuren-fase-1.aspx

http://www.udeoghjemme.dk/Slank/Dukan.aspx

Ja god ide men vil hellere prøve noget der minder lidt om at ligge sin kost om..

Anmeld

11. september 2012

MIWULA

Macrolf skriver:

Som udgangspunkt må du spise alt, du kan på madlog finde ud af hvor mange kcal du skal have for fx at tage et kg om ugen, nu kender jeg ikke din højde og drøjde men hvis du holder dig omkring 1200 kcal i begyndelsen og så sætter det ned i fart med at du taber dig, så går det ikke helt galt.

Du kan i princippet vælge 1 stor pose kims chips om dagen med dip, det er ca 1200 kcal men du kan også vælge utroligt meget mad i stedet, hvor mange kcal der er i forskellige madvarer ser du på madlog. Der kan gå helt sport i at få mest muligt for det antal kcal man må få.

Hilsen Rikke som tabte 5 kg om måneden i et år uden motion :-)

Helt enig jeg har været på madlog før og tabte 4 kg på kort tid og har nu valgt og starte det op igen..

Anmeld

11. september 2012

HeidiW86

Lone Jakobsen skriver:

hejsa

vi er nogle stykker herinde fra der er kommet på madlog. derinde har vi lavet en lille gruppe hvor vi hjælper og støtter hinanden i vores vægttab. måske det var noget for dig

Må man spørger hvad gruppen hedder??
Er nemlig selv på madlog, men kan ikke give mig selv sparket!

Anmeld

11. september 2012

Lone Jakobsen

HeidiW86 skriver:

Må man spørger hvad gruppen hedder??
Er nemlig selv på madlog, men kan ikke give mig selv sparket!

den hedder baby.dk´erne we can do it

har også tidligere prøvet forskellige slankekure, men dette her er det første der virker for mig

Anmeld

11. september 2012

-Sigrid-

Lone Jakobsen skriver:

hejsa

vi er nogle stykker herinde fra der er kommet på madlog. derinde har vi lavet en lille gruppe hvor vi hjælper og støtter hinanden i vores vægttab. måske det var noget for dig

Anmeld

12. september 2012

Lou87

MIWULA skriver:

Hold da op det lyder da som en rigtig god kur.. Den tror jeg da jeg må prøve.. Vildt hurtigt de kg røg af..

Syns os det er en go kur.. Og en som JEG kan holde i længere tid.. Og gider ikk sådan noget madlog noget med at sku skrive ned hele tiden. Men nogen virker det jo for. Det jeg prøver at sige - er igen... Find den metode DU kan holde. Og ja lækkert de røg så hurtigt - blir det jo desværre ikk ved med. men en god kick start.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.