Hjælp.. Vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. september 2012

MIWULA

Godaften de damer

Jeg har besluttet mig for at nu skal jeg sku tabe mig men ved ikke hvordan jeg skal spise så jeg tænkte på om der ikke var nogle af jer som lå inde med en rigtig god kostplan eller noget jeg måtte få?

Det behøver skam ikke være en hurtig kur bare den virker og man snit kan tabe mellem 8-10 kg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Lone Jakobsen

hejsa

vi er nogle stykker herinde fra der er kommet på madlog. derinde har vi lavet en lille gruppe hvor vi hjælper og støtter hinanden i vores vægttab. måske det var noget for dig

Anmeld

10. september 2012

MIWULA

Lone Jakobsen skriver:

hejsa

vi er nogle stykker herinde fra der er kommet på madlog. derinde har vi lavet en lille gruppe hvor vi hjælper og støtter hinanden i vores vægttab. måske det var noget for dig

Det er oz en rigtig god side jeg har været på den før og har overvejet det igen men tænkte bare på om der var nogle der havde en kost plan over hva man må og ikk må spise..

Anmeld

10. september 2012

Krussedulle

MIWULA skriver:

Godaften de damer

Jeg har besluttet mig for at nu skal jeg sku tabe mig men ved ikke hvordan jeg skal spise så jeg tænkte på om der ikke var nogle af jer som lå inde med en rigtig god kostplan eller noget jeg måtte få?

Det behøver skam ikke være en hurtig kur bare den virker og man snit kan tabe mellem 8-10 kg. 

Jeg spiser frygt/grønt til alle måltider

Drikker kun vand (og kaffe/the af og til) sodavand har jeg droppet! Og synder kun én dag om ugen!

Det fungerer for mig! Spiser lidt mindre portioner, og så bruger jeg de "sunde" fedtstoffer

Har tabt mig 4 kg på 2 uger, indtil videre

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

10. september 2012

LMX

Uha.. Det er jo en kæmpe jungle. Der er skrevet tykke bøger om hvad man må og ikke må når man skal tabe sig.

Der er ligeså mange meninger og holdninger som der er mennesker.

Et godt bud ville være madlog, som en foreslår - eller Weight Watchers.

Ellers er Google din ven...

Jeg hepper på dig

Anmeld

10. september 2012

MIWULA

Krussedulle skriver:

Jeg spiser frygt/grønt til alle måltider

Drikker kun vand (og kaffe/the af og til) sodavand har jeg droppet! Og synder kun én dag om ugen!

Det fungerer for mig! Spiser lidt mindre portioner, og så bruger jeg de "sunde" fedtstoffer

Har tabt mig 4 kg på 2 uger, indtil videre

Held og lykke med vægttabet

Uhh det lyder jo bare for godt til at være sandt.. Det må jeg da prøve.. Tak

Anmeld

10. september 2012

MIWULA

LMX skriver:

Uha.. Det er jo en kæmpe jungle. Der er skrevet tykke bøger om hvad man må og ikke må når man skal tabe sig.

Der er ligeså mange meninger og holdninger som der er mennesker.

Et godt bud ville være madlog, som en foreslår - eller Weight Watchers.

Ellers er Google din ven...

Jeg hepper på dig

Tak for svar.. Ja madlog så er man aldrig gal på den, så det blir vist det tak

Anmeld

10. september 2012

Mor-til-asta-09

Lone Jakobsen skriver:

hejsa

Hvad hedder gruppen på madlog? er nemlig selv derinde, men synes ikke jeg kan finde en gruppe

Anmeld

10. september 2012

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Tak for svar.. Ja madlog så er man aldrig gal på den, så det blir vist det tak

Jeg har tabt næsten 11 kg på 8 uger på madlog.. hvis du sender mig dit brugernavn derinde kan jeg sende dig en invitation.. der er veje dag om fredagen

Anmeld

10. september 2012

Den lykkelige

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvad hedder gruppen på madlog? er nemlig selv derinde, men synes ikke jeg kan finde en gruppe

Du kan sende mig dit brugernavn så invitere jeg dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.