Er jeg for gammel til Converse sko?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

CS

Monica P skriver:

Jeg er i tvivl, jeg syntes de der Converse sko er så gode at have på, jeg havde et par for nogle år siden og sled dem op, nu kunne jeg godt tænke mig et par nye, men jeg ved ikke om de sko mest er rettet mod unge, eller kan jeg som er 33 år også godt gå rundt i dem??

Jeg kunne godt tænke mig dem i blå eller røde :-)

Hvad syntes du?

Nej da her sidder jeg, 35 år ung og flasher mine og eeeeeeelsker dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Camilla <3

Nej, det syntes jeg ikke du er!  

Anmeld

9. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Overhovedet ikke søde!

Anmeld

9. september 2012

MorDk

JA da! Sys bestemt ikke du er for gammel

Anmeld

9. september 2012

Pige2009

Monica P skriver:

Jeg er i tvivl, jeg syntes de der Converse sko er så gode at have på, jeg havde et par for nogle år siden og sled dem op, nu kunne jeg godt tænke mig et par nye, men jeg ved ikke om de sko mest er rettet mod unge, eller kan jeg som er 33 år også godt gå rundt i dem??

Hvad syntes du?

Kan du sagtens gå i. Min kollega på 46 år har et par

Anmeld

9. september 2012

BabyMus

Monica P skriver:

Hvad syntes du?

Man bliver aldrig for gammel til Converse! Basta bum. Det er simpelthen nogen af de aller bedste sko. Så køb du bare et nyt par.

Anmeld

9. september 2012

Lady Marion <3

Ha ha nej !!!!!  Jeg er 39 og har altid gået i converse , ville ikke ane hvad jeg ellers skulle gå i ,, Lige nu har jeg dem i hvide , grå og vinterstøvlen (sort ruskind med uld i )  Elsker dem

Anmeld

14. september 2012

Alexander&Lærke

Jeg har ønsket mig nogle også i blå eller røde. I morgen runder jeg 31 år og jeg syntes bestem ikke man er for gammel, hvorfor skulle vi være det?? Har en veninde hun er 36 og går i dem og har gjort det i flere år, så nej det kan vi sagtens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.