Er jeg for gammel til Converse sko?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man godt gå i Converse sko som 33 årig??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.651 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Troldemommi

Jeg er i tvivl, jeg syntes de der Converse sko er så gode at have på, jeg havde et par for nogle år siden og sled dem op, nu kunne jeg godt tænke mig et par nye, men jeg ved ikke om de sko mest er rettet mod unge, eller kan jeg som er 33 år også godt gå rundt i dem??

Jeg kunne godt tænke mig dem i blå eller røde :-)

Hvad syntes du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

TeamRocket

Man er hvertfald ikke for gammel som 33 årig :-D

Anmeld

9. september 2012

Camillos

Monica P skriver:

Jeg er i tvivl, jeg syntes de der Converse sko er så gode at have på, jeg havde et par for nogle år siden og sled dem op, nu kunne jeg godt tænke mig et par nye, men jeg ved ikke om de sko mest er rettet mod unge, eller kan jeg som er 33 år også godt gå rundt i dem??

Hvad syntes du?

Hvis du går godt i converse sko så køb dem for pokker ... .. du skal ikke lade andre "dømme dig" ? ... 

Vil sige en kvinde på 40 år i læder og nedringede bluser måske kan se lidt trashy ud og lidt for ungdommeligt. Men helt ærligt for et par sko? ..  

Synes bare du skal købe det du går bedst i og skide hul i folks mening ..

Anmeld

9. september 2012

aarhusmor

jeg har stemt blankt.

Jeg synes ikke det er grimt at du går i converse sko med din alder. Men med alderen bliver musklerne i fødderne svagere og converse sko støtter ikke godt nok op omkring foden og du risikerer at få problemer med fødderne.

Anmeld

9. september 2012

Nea85

Jeg synes bestemt ikke man er for gammel til converse sko i 30-erne. Jeg havde på et tidspunkt en kollega i 40-erne med dem på, og de passede simpelthen så godt til hende. Hun er ret ungdommelig Jeg synes det kommer an på hvordan man ellers klæder sig

Anmeld

9. september 2012

tarkoflen

Hvis du er for gammel, så er jeg også men jeg har lige købt et par i lilla

Anmeld

9. september 2012

Dinna88

Da jeg var yngre var min definition af en "cool mum" en der gik med Converse All Stars  Og jeg ELSKER de sko!! Og går med dem til den jeg dag ikke går mere 

Anmeld

9. september 2012

ano14316

Monica P skriver:

Hvad syntes du?

min onkel i slut 70'erne går i converse.. jeg synes det er fedt..

Anmeld

9. september 2012

2babygirls

Monica P skriver:

Hvad syntes du?

Jeg er 28 og har dem i røde, og elsker dem. Har haft dem i nogle mdr og er ved at slide hul fordi jeg ikke snørre dem

Anmeld

9. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er 33 og jeg elsker mine! Så nej du er ik for gammel  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.