Er jeg for gammel til Converse sko?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Studerendemor

Monica P skriver:

Jeg er i tvivl, jeg syntes de der Converse sko er så gode at have på, jeg havde et par for nogle år siden og sled dem op, nu kunne jeg godt tænke mig et par nye, men jeg ved ikke om de sko mest er rettet mod unge, eller kan jeg som er 33 år også godt gå rundt i dem??

Jeg kunne godt tænke mig dem i blå eller røde :-)

Hvad syntes du?

Jeg er 30 (og et halvt) år og går med glæde i Converse. Kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde holder op.

For tre år siden købte jeg et par i læder, og de holder stadig, selvom jeg har gået i dem nærmest hver dag. 

Men min stil er ellers ret klassisk og enkel, og derfor synes jeg det ser alderssvarende ud, uden at blive hverken for kedeligt eller for ungt. Så for mig handler det meget om, hvad jeg "styler" det med. Og så selvfølgelig, at jeg føler mig helt tilpas i det. Det er vel det vigtigste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Krussedulle

Monica P skriver:

Jeg er i tvivl, jeg syntes de der Converse sko er så gode at have på, jeg havde et par for nogle år siden og sled dem op, nu kunne jeg godt tænke mig et par nye, men jeg ved ikke om de sko mest er rettet mod unge, eller kan jeg som er 33 år også godt gå rundt i dem??

Hvad syntes du?

Man bliver aldrig for gammel til converse

Anmeld

9. september 2012

wamse

Camillos skriver:

Hvis du går godt i converse sko så køb dem for pokker ... .. du skal ikke lade andre "dømme dig" ? ... 

Vil sige en kvinde på 40 år i læder og nedringede bluser måske kan se lidt trashy ud og lidt for ungdommeligt. Men helt ærligt for et par sko? ..  

Synes bare du skal købe det du går bedst i og skide hul i folks mening ..

Helt enig

Anmeld

9. september 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Hvad syntes du?

Kan du da sagtens ! 

Anmeld

9. september 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

Hvis du går godt i converse sko så køb dem for pokker ... .. du skal ikke lade andre "dømme dig" ? ... 

Vil sige en kvinde på 40 år i læder og nedringede bluser måske kan se lidt trashy ud og lidt for ungdommeligt. Men helt ærligt for et par sko? ..  

Synes bare du skal købe det du går bedst i og skide hul i folks mening ..

Anmeld

9. september 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Hvad syntes du?

Hvis du har lyst til det, så gør det - og lad ikke andre dømme dig  Jeg opgiver ikke mine fila-sko fordi folk syntes jeg er for gammel til dem - jeg går godt i dem og har ikke haft bedre sko. Så må de tænke hvad de vil (jeg er 34) 

Anmeld

9. september 2012

B&J

Nej du er ikke for gammel

de sko passer til alle og de er super dejlige af gå i

Anmeld

9. september 2012

chael

Monica P skriver:

Hvad syntes du?

Jeg har et par i grå.

Synes de er fede. Og passer til de fleste. Det afhænger nok mere at tekstilen, end af alder

Anmeld

9. september 2012

Troldemommi

HAHAHAHA Jeg er jo slet ikke for gammel, HAHA nu skal jeg vist have nye sko

Tak for alle jeres svar

Monica

Anmeld

9. september 2012

Siber

Jeg er 37 og går i dem,fordi  jeg synes de er fede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.