Flyrejse - "Airshell" - nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Mussen2

K&S skriver:

Nej, det er det overhovedet ikke, så jeg satser på den

Tusind tak for hjælpen

Velbekomme. God tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Velbekomme. God tur.

Tusind tak

Nu er den også bestilt

Anmeld

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

Nej det gør det ikke

Noget helt helt andet - havde I bleer med til alle dage, I var afsted?

Vi skal være væk i 14 dage, så det bliver jo rimelig mange bleer

Anmeld

8. september 2012

MorDk

K&S skriver:

Noget helt helt andet - havde I bleer med til alle dage, I var afsted?

Vi skal være væk i 14 dage, så det bliver jo rimelig mange bleer

Nej men stort set. Tror jeg købte en lille pakke bleer dernede... (vi var aftsted i 1 uge) Gemte nogle af bleerne i Airshell... så de ikke fyldte i kufferten

Anmeld

8. september 2012

Vidunderligeunger

Er den til at bære? Vi skal jo også have Anton i hånden + alm. bagage...

ja hvis du kan bære din barnevogns vægt så er den, men den er stor og klodset at gå med... Vi blev enige om, at vi ville lege en barnevogn næste gang og måske gi det mere, for det var for bøvlet med sådan en der. plus den kommer ikke med alm. bagage, men stor bagage. Og de to bånd behøver ikke nødvendigvis være ved siden af hinande. I Oslo tog det mig 15 minutter at hente bare den, vi skulle boarde rigtig hurtigt efter vi var lettet, til næste fly, så jeg fes rundt i Oslo lufthavn for at finde først den der vogn at køre den på, og derefter, "stor bagage" og så tilbage heeeele vejen til ny boarding men da vi brugte air shells skulle vo med 4(!!!) fly for at komme til destinationen hvor bagage skulle med hver gang... 

men på trods af alt det var vi glade for at have den med til nordnorge, hvor vi ikk ku leje en barnevogn og så er den jo godt beskyttet.. så det er lidt 50/50 alt efter hvad man skal vil jeg sige

Anmeld

8. september 2012

MorDk

DA vi ankom i lufthavnen på Corfu pakkede jeg klapvognen ud og kørte med ham hen til Bussen som vi skulle køre med til hotellet. Der tog buschaufføren og satte den i et lille rum... så der var ingen problemer...  Min mor hjalp med at bære Airshell kassen som var flad/pakket sammen...

Anmeld

8. september 2012

K&S

Vidunderligeunger skriver:

ja hvis du kan bære din barnevogns vægt så er den, men den er stor og klodset at gå med... Vi blev enige om, at vi ville lege en barnevogn næste gang og måske gi det mere, for det var for bøvlet med sådan en der. plus den kommer ikke med alm. bagage, men stor bagage. Og de to bånd behøver ikke nødvendigvis være ved siden af hinande. I Oslo tog det mig 15 minutter at hente bare den, vi skulle boarde rigtig hurtigt efter vi var lettet, til næste fly, så jeg fes rundt i Oslo lufthavn for at finde først den der vogn at køre den på, og derefter, "stor bagage" og så tilbage heeeele vejen til ny boarding men da vi brugte air shells skulle vo med 4(!!!) fly for at komme til destinationen hvor bagage skulle med hver gang... 

men på trods af alt det var vi glade for at have den med til nordnorge, hvor vi ikk ku leje en barnevogn og så er den jo godt beskyttet.. så det er lidt 50/50 alt efter hvad man skal vil jeg sige

Vi skal kun have en paraplyklapvogn med, så den er ikke særlig tung

Hold da op, det var også lidt af en rejse, skulle I til "langbortistan"?

Anmeld

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

DA vi ankom i lufthavnen på Corfu pakkede jeg klapvognen ud og kørte med ham hen til Bussen som vi skulle køre med til hotellet. Der tog buschaufføren og satte den i et lille rum... så der var ingen problemer...  Min mor hjalp med at bære Airshell kassen som var flad/pakket sammen...

Vi rejser heldigvis også med både mine forældre + bror og svigerinde, så vi kan nok fedte for en hjælpende hånd

Anmeld

8. september 2012

Vidunderligeunger

K&S skriver:

Vi skal kun have en paraplyklapvogn med, så den er ikke særlig tung

Hold da op, det var også lidt af en rejse, skulle I til "langbortistan"?

ja.. NORDnorge, som i nordkap..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.