Flyrejse - "Airshell" - nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

Vi tjekkede bagagen ind og derefter klapvognen som er nede ved de store ting! Ellers spørg derude! De er nu meget hjælpsomme...

Super  for vi skal jo tjekke 2 timer før afgang, så jeg tænker der er tid nok til at tjekke klapvognen ind bagefter (eller hvad?)

Vi har ikke rejst med børn før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

MorDk

K&S skriver:

Super  for vi skal jo tjekke 2 timer før afgang, så jeg tænker der er tid nok til at tjekke klapvognen ind bagefter (eller hvad?)

Vi har ikke rejst med børn før

JoJo gooo tid *S*

Anmeld

8. september 2012

Mussen2

K&S skriver:

Skal man så afhente den inden, man tjekker den almindelige bagage ind? Eller er det et specielt sted, man indleverer så stor bagage?

Tusind tak for dit svar  jeg læste nemlig lige på flyselskabets hjemmeside, at de ikke dækker skader på klapvognen med mindre den er pakket i en Airshell...

Vi valgte den også for at være sikre på at være dækket af forsikringen. Det var en gammel klapvogn, men alligevel.

Vi rejste sent aften, måske var det nat, fra Aalborg. Vi bestilte den over net inden og fik den udleveret i et slags kundeservice inden vi indleverede noget bagage. Så pakkede vi den ned og indleverede den på et bånd til storbagage. Herefter alm. Tjek ind.

Nemt nok, men husker det virkede uoverskueligt da man bestilte over nettet.

Anmeld

8. september 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Vi valgte den også for at være sikre på at være dækket af forsikringen. Det var en gammel klapvogn, men alligevel.

Vi rejste sent aften, måske var det nat, fra Aalborg. Vi bestilte den over net inden og fik den udleveret i et slags kundeservice inden vi indleverede noget bagage. Så pakkede vi den ned og indleverede den på et bånd til storbagage. Herefter alm. Tjek ind.

Nemt nok, men husker det virkede uoverskueligt da man bestilte over nettet.

Vi skal have en paraply klapvogn med, men jeg tænker - kan alle paraplyklapvogne være i den taske, de skriver under "paraplyklapvogne"?

Ja, jeg er meget i tvivl, da jeg aldrig har prøvet det før

Anmeld

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

JoJo gooo tid *S*

tusind tak for hjælpen!

Anmeld

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

JoJo gooo tid *S*

Hovsa, lige 1 spørgsmål mere - tæller det med i den alm. bagage"vægt", man må have med?

Anmeld

8. september 2012

MorDk

K&S skriver:

Hovsa, lige 1 spørgsmål mere - tæller det med i den alm. bagage"vægt", man må have med?

Nej det gør det ikke

Anmeld

8. september 2012

Mussen2

K&S skriver:

Vi skal have en paraply klapvogn med, men jeg tænker - kan alle paraplyklapvogne være i den taske, de skriver under "paraplyklapvogne"?

Ja, jeg er meget i tvivl, da jeg aldrig har prøvet det før

Ja, set tror jeg godt du kan regne med. Du kan vet sende dem en mail og forspørge dem.men det tror jeg nu godt. Er det et stort monstrum i skal have med?

Er den charter tur med rejsebureau? For der kan man ofte leje en paraplyklapvogn på feriemålet. Det er ret nemt og man slipper for airshell.

Anmeld

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

Nej det gør det ikke

Perfekt

Anmeld

8. september 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Ja, set tror jeg godt du kan regne med. Du kan vet sende dem en mail og forspørge dem.men det tror jeg nu godt. Er det et stort monstrum i skal have med?

Er den charter tur med rejsebureau? For der kan man ofte leje en paraplyklapvogn på feriemålet. Det er ret nemt og man slipper for airshell.

Nej, det er det overhovedet ikke, så jeg satser på den

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.