Flyrejse - "Airshell" - nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.950 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. september 2012

K&S

Vi rejser afsted på ferie på onsdag og det er lige gået op for mig, at vi jo skal have klapvognen med

Er der nogle, der har lejet en Airshell før? Og var det godt eller skidt?

Skal man selv opbevare kassen, mens man er på feriestedet?

Håber nogle af jer kloge kvinder kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Mussen2

K&S skriver:

Vi rejser afsted på ferie på onsdag og det er lige gået op for mig, at vi jo skal have klapvognen med

Er der nogle, der har lejet en Airshell før? Og var det godt eller skidt?

Skal man selv opbevare kassen, mens man er på feriestedet?

Håber nogle af jer kloge kvinder kan hjælpe

Vi lejede en til vores klapvogn.mFik den udleveret i lufthavnen og skulle selv opbevarer den på ferie stedet ( den kom under sengen)

Anmeld

8. september 2012

Vidunderligeunger

vi var super glade for det.. men den er lidt stor  

Anmeld

8. september 2012

ModerNatur

Vi lejede vores hjemmefra, og fik den udleveret i lufthavnen, og skulle så opbevare den under ferien, da vi jo sku bruge den hjem også

Et godt råd!: En Airshell er "blød", så hvis i er meget glade for jeres klapvogn ville jeg nok finde en anden brugt at tage med, for de er ret hårde ved dem i flyet 

Anmeld

8. september 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Vi lejede en til vores klapvogn.mFik den udleveret i lufthavnen og skulle selv opbevarer den på ferie stedet ( den kom under sengen)

Skal man så afhente den inden, man tjekker den almindelige bagage ind? Eller er det et specielt sted, man indleverer så stor bagage?

Tusind tak for dit svar  jeg læste nemlig lige på flyselskabets hjemmeside, at de ikke dækker skader på klapvognen med mindre den er pakket i en Airshell...

Anmeld

8. september 2012

MorDk

Den er lidt stor men vi opbevarede den under sengen.  Klapvognen kom hel frem og tilbage! Vi var super glade for vi valgte den løsning. Og det er en billig og nem løsning! Bare sørg for at komme i god tid i lufthavnen når I skal hente den, for det tager lidt tid at pakke ned mm.

Anmeld

8. september 2012

K&S

Vidunderligeunger skriver:

vi var super glade for det.. men den er lidt stor  

Er den til at bære? Vi skal jo også have Anton i hånden + alm. bagage...

Anmeld

8. september 2012

K&S

Issa skriver:

Vi lejede vores hjemmefra, og fik den udleveret i lufthavnen, og skulle så opbevare den under ferien, da vi jo sku bruge den hjem også

Et godt råd!: En Airshell er "blød", så hvis i er meget glade for jeres klapvogn ville jeg nok finde en anden brugt at tage med, for de er ret hårde ved dem i flyet 

Vi har lige købt en paraply klapvogn, fordi jeg netop ikke ville have vores Emmaljunga med

Anmeld

8. september 2012

MorDk

K&S skriver:

Skal man så afhente den inden, man tjekker den almindelige bagage ind? Eller er det et specielt sted, man indleverer så stor bagage?

Tusind tak for dit svar  jeg læste nemlig lige på flyselskabets hjemmeside, at de ikke dækker skader på klapvognen med mindre den er pakket i en Airshell...

Vi tjekkede bagagen ind og derefter klapvognen som er nede ved de store ting! Ellers spørg derude! De er nu meget hjælpsomme...

Anmeld

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

Den er lidt stor men vi opbevarede den under sengen.  Klapvognen kom hel frem og tilbage! Vi var super glade for vi valgte den løsning. Og det er en billig og nem løsning! Bare sørg for at komme i god tid i lufthavnen når I skal hente den, for det tager lidt tid at pakke ned mm.

Skal den tjekkes ind med den "alm." bagage? Eller kan man tjekke den ind bagefter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.