Hvilke retter gemmer i .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

LilleLene

karisima skriver:

Jeg kører rå blomkål igennem en minihakker og blancherer det med de sidste minutter når jeg koger løse ris. Blomkålen skal hakkes i "ris størrelse". Det lugter lidt af prut men smager godt  Jeg plejer at erstatte ca halvdelen af ris med blomkål.

coool

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Studerendemor

LilleLene skriver:

koger du dem så sammen med kartoflerne ?

De får lidt kortere tid end kartoflerne, men kommer i samme gryde.

Anmeld

8. september 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

babyspinat og hvidløg stegt på panden og blandes derefter godt sammen med kartoffelmosen...mums

Anmeld

8. september 2012

LilleLene

skrivemaskine skriver:

De får lidt kortere tid end kartoflerne, men kommer i samme gryde.

taak

Anmeld

8. september 2012

LilleLene

mor:) skriver:

babyspinat og hvidløg stegt på panden og blandes derefter godt sammen med kartoffelmosen...mums

tak

Anmeld

8. september 2012

serinasmor

laver du tit ting med fars ?

fx frikadeller, meatloaf og hakkebøf ...

alle slags grøntsager kan blendes og kommes i uden det kan ses.... du kan erstatte op til ½ af kødet med grønt uden de store problemer ... men prøv dig frem

og ud over det har jeg hørt om flere amerikanske husmødre der snyder ungerne ved at bage kage med blendet brokkolli, spinat, squach osv ... ved dog ikke om det er vejen frem ... men lækkert

Anmeld

8. september 2012

LilleLene

serinasmor skriver:

laver du tit ting med fars ?

fx frikadeller, meatloaf og hakkebøf ...

alle slags grøntsager kan blendes og kommes i uden det kan ses.... du kan erstatte op til ½ af kødet med grønt uden de store problemer ... men prøv dig frem

og ud over det har jeg hørt om flere amerikanske husmødre der snyder ungerne ved at bage kage med blendet brokkolli, spinat, squach osv ... ved dog ikke om det er vejen frem ... men lækkert

uuh det var meget kød faktisk

taaak

Anmeld

8. september 2012

EnGodMor

Her kan vi alle li grøntager... men jeg skulle lige prøve en dag, hvordan det ville være med sød rød peber i frikadellerne, så jeg BLÆNDEDE det sammen med noget mælk, til det bare blev en "vand masse"  det blev okey..

har os gjort det med porrer, løg, broccoli, persille osv i andre retter

Anmeld

8. september 2012

EnGodMor

engodmor skriver:

Her kan vi alle li grøntager... men jeg skulle lige prøve en dag, hvordan det ville være med sød rød peber i frikadellerne, så jeg BLÆNDEDE det sammen med noget mælk, til det bare blev en "vand masse"  det blev okey..

har os gjort det med porrer, løg, broccoli, persille osv i andre retter

ups  BLENDES  mente jeg

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Alt slags kødsovs hvis du river grøntsagerne så gemmer du dem bedre, end hvis det er store stykker

Og kartoffelmos laver jeg for det meste med andre rodfrugter i

Samme her. Kommer ærter og majs i kødsovs og laver af og til ærtepure med blendede ærter og hvidløg - MUMS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.