Jeg skal have en abort, vil i dele råd/erfaringer? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

anynom

Lahn11 skriver:

Du er ikke helt alene om den mening, som jeg har skrevet, så ville jeg heller ikke gøre det..Hare siddet med de to "drabs piller" i hånden, og fik fortalt det ville stoppe hjertet på barnet.. Der fortrød jeg.. Så man kan fortryde til sidste skæbnesvangre øjeblik, og jeg ville nok ikke have tilgivet mig selv for at drikke så det havde skadet min baby, for det var det jo nu .. Så derfor kan man jo godt lige vente den uge eller tre inden det hele er overstået.. Man resikerer jo at sætte en abort igang med alkohol .. Det har jeg en veninde der gjorde, og det var en meget skræmmende oplevelse for hende, og os andre der var med til festen for den sags skyld... Kan godt være man har bestemt at barnet skal dø, men synes alligevel det er forkert.. 

Ej, det var da nogle fraser at bruge når TS er ked af det - drabs piller og at slå barnet ihjel.
Det er jo ikke et barn, ejheller et foster, det er et embryo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Faith

JulieWH skriver:

Ej, det var da nogle fraser at bruge når TS er ked af det - drabs piller og at slå barnet ihjel.

Anmeld

8. september 2012

baby012

Faith skriver:

Jeg synes godt nok ordet "drabspiller" er et stygt ord at bruge

Og ligefrem at sige at man slår et "barn" ihjel er måske lige at overdrive en smule. Bare min mening.

Kan godt være det er hårdt, men ved ikke hvad de hedder de der piller, og det er jo det de gør, de stopper et hjerte, så synes det var et dækkende ord.. Derfor "" tegnene.. er bestemt ikke imod abort, når der ikke er anden udvejmenuen jeg synes heller ikke msn skal ignorere hvad det er man fravælger (: for mig er et barn,det barn efter 5. Uge..Hvor hjertet slår.. Det så bare min mening.. (: og selvfølgelig respektere jeg din 

Anmeld

8. september 2012

baby012

JulieWH skriver:

Det kommer jo an på hvordan man ser på det (: for mig er det et barn idet hjertet slår.. Efter 5. Uge .. Der mener jeg det er et liv.. Og uanset hvad, så er det jo noget levende man ønsker dødt.. Har intetpomps abort.. Det er tit det bedste .. Men synes bare ikke det skal pakkes ind i embryo, foster, og det st man siger man ikke slår det ihjel.. Men det synes jeg ikke er noget der skal debatteres om i den her tråd.. Det behøver ts ikke høre på.. Men du kan skrive privat hvis du har noget du har behov for at sige til mig  

Anmeld

8. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Jeg har lige opdaget at jeg er gravid og er mellem 4 og 5 uger henne. Det er et rigtig dårligt tidspunkt og jeg skal derfor have det fjernet. Men jeg ved at der er to måder at få det gjort på, den medicinske og den kirurgiske, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg helst vil. For på en måde vil jeg helst bare have nogle piller og så ha det ud af sig selv. Men på den anden side vil jeg også gerne sikre mig at det hele kommer med ud :/

Er der noget med at man kan blive dårlig bagefter? Det er mere fordi det skal planlægges i forhold til mit arbejde og sådan.

Og så skal jeg til en fest på lørdag hvor jeg egentlig stadig har tænkt mig at drikke (håber på at kunne få en tid til lægen ugen efter), men er det dumt eller?

Årh er helt rundforvirret. Denne tråd er kun til råd og erfaringer, for jeg har et barn i forvejen og ved hvad der kan komme ud af sådan en lille spire, men den tanke må jeg bare ikke tænke færdigt, for så er jeg bange for om jeg overhoved kan få mig selv til det her.

Jeg har prøvet dem begge. Vælg ikke medicinsk, det gør virkelig ondt, og du vil kunne se hvad der kommer ud af dig når du rejser dig/går på toilettet. Om ikke andet blødte jeg rigtig meget og jeg vr ca kun 4-5 uger henne. + vilde smerter synes jeg. Den kirugiske er hurtig overstået... jeg kunne tage på arbejde dagen efter som var en torsdag, og var i byen lørdagen efter..du kommer jo i fuldnarkose, og skal lige tisse engang efter når du er kommet op på opvågning igen. så må man ellers tage hjem.. de følgende dage har man bare alm mens. Jeg synes du skal til lægen med det samme, for jeg fik bare en akut tid dengang, også gik der højst tre dage til jeg skulle undersøges på sygehuset. Der vil de scanne dig og se hvor langt du er henne.. normalt kommer man indigen til aborten to tre, dage efter. Hvis du vælger medicinsk, vil du få en stikpille med hjem, og en du skal sluge imens du er der. De vil sikkert prøve at få dig til at tage den medicinske hvis du ikke er længere henne end seks uger, men jeg fraråder det enhver! min veninde fik ikke det hele med ud, mistede meget blod og måtte på bordet alligevel. Håber du går ok smertefrit igennem det. Både psykisk, og fysisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.