Anonym skriver:
Jeg har lige opdaget at jeg er gravid og er mellem 4 og 5 uger henne. Det er et rigtig dårligt tidspunkt og jeg skal derfor have det fjernet. Men jeg ved at der er to måder at få det gjort på, den medicinske og den kirurgiske, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg helst vil. For på en måde vil jeg helst bare have nogle piller og så ha det ud af sig selv. Men på den anden side vil jeg også gerne sikre mig at det hele kommer med ud :/
Er der noget med at man kan blive dårlig bagefter? Det er mere fordi det skal planlægges i forhold til mit arbejde og sådan.
Og så skal jeg til en fest på lørdag hvor jeg egentlig stadig har tænkt mig at drikke (håber på at kunne få en tid til lægen ugen efter), men er det dumt eller?
Årh er helt rundforvirret. Denne tråd er kun til råd og erfaringer, for jeg har et barn i forvejen og ved hvad der kan komme ud af sådan en lille spire, men den tanke må jeg bare ikke tænke færdigt, for så er jeg bange for om jeg overhoved kan få mig selv til det her.
jeg skulle i januar have en abort efter fosteret var gået til grunde - jeg startede med en medicinsk der resulterede i en uge med MEGET slemme smerter.. for så at blive scannet og få afvide det hele ikke var ude, og sku derfor alligevel have en kirugisk - som var relativt hurtigt overstået, og smerterne væk et par timer efter indgrebet!
jeg vil derfor KLART anbefale en kirugisk fra start, da der ved en medicinsk abort stadig er risiko for du stadig skal have en kirugisk, så i min verden vil jeg hellere bare være sikker på det hele er ude i første hug i stedet for at skulle gennemgå begge ting

Anmeld