Bio-oil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg bruger det, og hvis det virker vil jeg da nødig vide hvordan jeg så ud hvis jeg ikke havde brugt det, for jeg har masser, men huden bliver dejlig blød og i forhold til arv, min mor har fået 4 børn og ingen strækmærker, men håber for dig at jeg bare er uheldig

Uh-ha hehe nej det er ikke godt at vide så. Jeg er meget spændt på om jeg får. Men altså, gør jeg, tager vi også det med. Men vil da helst undvære

Og en dejlig blød hud er jo også værd at tage med

Tak for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MorDk

Jeg mener ikke at det hjælper... enten er man heldig eller også ikke...

Jeg fik ingen i min første graviditet men har til gengæld fået en masse nu ....

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg mener ikke at det hjælper... enten er man heldig eller også ikke...

Jeg fik ingen i min første graviditet men har til gengæld fået en masse nu ....

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke selv ved om jeg tror på det. Har faktisk læst et sted, at man ikke kan forhindre strækmærker med creme eller lignende... Meeen nu prøver jeg. Om ikke andet får jeg en dejlig blød hud. Og kommer der strækmærker, må man jo bare tage dem som et minde fra en graviditet med en dejlig lille skat  

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke selv ved om jeg tror på det. Har faktisk læst et sted, at man ikke kan forhindre strækmærker med creme eller lignende... Meeen nu prøver jeg. Om ikke andet får jeg en dejlig blød hud. Og kommer der strækmærker, må man jo bare tage dem som et minde fra en graviditet med en dejlig lille skat  

Jeg tror på man kan pleje sin hud og holde den smidig... og ja jeg cremer også ... men ikke for at undgå mærkerne... da jeg ik tror på det men for at tilfører min hud fugt og holde den smidig ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.