Bio-oil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

Hallo

Jeg har lige købt det her Bio-Oil i håbet om at jeg kan undgå alt for mange strækmærker under min graviditet. Jeg havde forestillet mig, at jeg skulle bruge det når jeg er i bad, men nu er jeg kommet i tvivl. Skal man bare smøre det ind på udsatte steder ligesom creme og lade det sidde? Eller skal det vaskes af igen? 

Hvordan har i gjort? Hvis i da har brugt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Hallo

Jeg har lige købt det her Bio-Oil i håbet om at jeg kan undgå alt for mange strækmærker under min graviditet. Jeg havde forestillet mig, at jeg skulle bruge det når jeg er i bad, men nu er jeg kommet i tvivl. Skal man bare smøre det ind på udsatte steder ligesom creme og lade det sidde? Eller skal det vaskes af igen? 

Morgen og aften, det skal blive siddene!!

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Josefine<3 skriver:

Morgen og aften, det skal blive siddene!!

Okay Tak for det? 

Har du også brugt det og virkede det?

Anmeld

7. september 2012

LSM

Anonym skriver:

Hallo

Jeg brugte det og smurte det på når jeg havde været i bad, altså blot en gang om dagen, når jeg huskede det , men det gjorde jeg nu for det meste
Og ja det skal blive siddende

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Jeg brugte det og smurte det på når jeg havde været i bad, altså blot en gang om dagen, når jeg huskede det , men det gjorde jeg nu for det meste
Og ja det skal blive siddende

Jeg tænker også bare at bruge det når jeg har været i bad  

Virkede det for dig?

Anmeld

7. september 2012

LSM

Anonym skriver:

Jeg tænker også bare at bruge det når jeg har været i bad  

Virkede det for dig?

Det siges jo man ikke kan gøre noget mod strækmærker, men jeg fik hvertfald slet ingen
Om det er bio-oil der gjorde det ved jeg jo selvfølgelig ikke, men det siger jeg til mig selv da den jo ikke er helt billig Så i mit hoved er pengene givet godt ud
Synes hurtigt sådan en flaske forsvinder smurte hofter, lår, mave og bryster ind

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Det siges jo man ikke kan gøre noget mod strækmærker, men jeg fik hvertfald slet ingen
Om det er bio-oil der gjorde det ved jeg jo selvfølgelig ikke, men det siger jeg til mig selv da den jo ikke er helt billig Så i mit hoved er pengene givet godt ud
Synes hurtigt sådan en flaske forsvinder smurte hofter, lår, mave og bryster ind

Min mor har heller ingen, så håber det går i arv  Men synes nu godt at jeg vil ofre lidt på det. Så må vi se om det virker

Ja det gør den nok. Lyder fornuftigt Det er også min plan

Anmeld

7. september 2012

LSM

Anonym skriver:

Min mor har heller ingen, så håber det går i arv  Men synes nu godt at jeg vil ofre lidt på det. Så må vi se om det virker

Ja det gør den nok. Lyder fornuftigt Det er også min plan

Min mor fik heller ingen så ja kan være det ligger i generne

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Min mor fik heller ingen så ja kan være det ligger i generne

Man har lov at håbe  

Tak for dine svar hvert fald 

Anmeld

7. september 2012

Timse

Jeg bruger det, og hvis det virker vil jeg da nødig vide hvordan jeg så ud hvis jeg ikke havde brugt det, for jeg har masser, men huden bliver dejlig blød og i forhold til arv, min mor har fået 4 børn og ingen strækmærker, men håber for dig at jeg bare er uheldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.