Optakt til fødsel...(?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Camillos

MorDk skriver:

Åhh Takker...  Magter snart ikke mere...

uha .. .. Altså det kan jo både være en kort optakt eller en lidt længere optakt.. men  altså der er Max 14 dage til du står med bebsen i armene.. selvom jeg godt kan forstå du er ved at blive frustreret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MorDk

uha .. .. Altså det kan jo både være en kort optakt eller en lidt længere optakt.. men  altså der er Max 14 dage til du står med bebsen i armene.. selvom jeg godt kan forstå du er ved at blive frustreret... 

Efter hvad min JM har "lovet" så kommer jeg ikke til at gå mange dage over tid... for hun siger at hvis ikke jeg har født inden 14.09.12 hvor jeg har en tid hos hende så skal vi snakke om igangsættelse. Pga. smerter og fordi hun ikke ser nogen grund til jeg skal føde et stort barn når jeg er så lille et menneske hihi

Anmeld

7. september 2012

MorDk

MortilCilas skriver:

Jeg lå med regelmæssige veer om natten fra 30min til 3 timer hvor der var 5 min imellem. Havde det i en uges tid inden fødsel.

Inden jul begyndte jeg ikke at kunne bukke mig ret meget forover, da han lå så dybt i mit bækken.

Men min opstart var at jeg ikke kunne sove om natten og havde lyst til at gøre rent. Jeg havde ingen slimprop, (ellers ved jeg ikke at den er gået) blødte først efter flere timer med veer og efter vandafgang.

Vandet gik og en time efter var der regelmæssige veer med 2 min mellerum.

Jeg kan dårlig nok bukke mig  Føler mig virkelig "handicappet"

Anmeld

7. september 2012

MortilCilas

MorDk skriver:

Jeg kan dårlig nok bukke mig  Føler mig virkelig "handicappet"

Det e på ingen måde rart! Håber snart der sker noget, nu når du "lider".

Sender en masse positive tanker og ve-støv!

Anmeld

7. september 2012

Camillos

MorDk skriver:

Efter hvad min JM har "lovet" så kommer jeg ikke til at gå mange dage over tid... for hun siger at hvis ikke jeg har født inden 14.09.12 hvor jeg har en tid hos hende så skal vi snakke om igangsættelse. Pga. smerter og fordi hun ikke ser nogen grund til jeg skal føde et stort barn når jeg er så lille et menneske hihi

det lyder jo endnu bedere .. nu er trolden jo karr til at komme og det lyder også til moderen er ..Sender ve støv i din retning

Anmeld

7. september 2012

Alexander&Lærke

MorDk skriver:

Du kan også altid tage næste lørdag, hvis der ikke ske noget efter i morgen, det er nok den bedste dag på året 

15.09.12...  Jeg har ihvertfælle nydt den dag i 31 år på lørdag, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.