Optakt til fødsel...(?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Alexander&Lærke

Du skulle jo føde i morgen ikke?? Så hold lige ud, i nat begynder det rigtigt og du har din datter i armene i morgen eftermiddag... 

Ej ønsker dig held og lykke hvis der er noget på vej, kunne det jo godt lyde til og forstår godt tålmodigheden er ved at værre brugt... Tag en rigtig hyggeaften i aften med manden og sønnen hvis der nu kommer en lille pige i morgen så går der nok noget tid før i kan det igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MorDk

M (: skriver:

for, at der snart sker noget! Kunne da være en alletiders start på weekenden! 

JA det tænker jeg også *S* Får sommerfugle i maven bare ved tanken...

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Mette&Alexander skriver:

Du skulle jo føde i morgen ikke?? Så hold lige ud, i nat begynder det rigtigt og du har din datter i armene i morgen eftermiddag... 

Ej ønsker dig held og lykke hvis der er noget på vej, kunne det jo godt lyde til og forstår godt tålmodigheden er ved at værre brugt... Tag en rigtig hyggeaften i aften med manden og sønnen hvis der nu kommer en lille pige i morgen så går der nok noget tid før i kan det igen...

Ja du har ret... men det bliver kun hygge med lillemanden for farmand skal ud og fiske med nogle gutter.... (medmindre jeg går i fødsel så skal jeg jo ringe ham hjem)

Anmeld

7. september 2012

M (:

MorDk skriver:

JA det tænker jeg også *S* Får sommerfugle i maven bare ved tanken...

Det kunne da være skønt om du gættede rigtigt på 08.09.12

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Det kunne da være skønt om du gættede rigtigt på 08.09.12

JA mit eget gæt er jo idag men hende der Clairvoyanten siger imorgen!

Anmeld

7. september 2012

M (:

MorDk skriver:

JA mit eget gæt er jo idag men hende der Clairvoyanten siger imorgen!

Uuuh, så bliver det spændende, hvem der får ret.. Ved nærnere eftertanke, skal vi så ikke bare aftale, at én af jer får ret? 

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Uuuh, så bliver det spændende, hvem der får ret.. Ved nærnere eftertanke, skal vi så ikke bare aftale, at én af jer får ret? 

TOP!

Anmeld

7. september 2012

malo

MorDk skriver:

TOP!

Min datter bliver 3 i morgen, så det er i hvert fald en god dato hvis du spørger mig

Håber under alle omstændigheder at ventetiden snart er ovre for dig 

Anmeld

7. september 2012

MortilCilas

MorDk skriver:

Hmm... jaja sikkert!

Ej jeg har bare haft 2 timer i nat hvor jeg har haft kraftige menses lign. smerter og ubehag i lænden. Der var mellem 7-12 minutter imellem  Det gik så lidt i sig selv men her til morgen gør mit skamben rigtig ondt og der er stadig menses smerter. Ingen andre tegn, som blødning, slimprop eller lign. Tror min slimprop gik for leden... men som noget meget vandigt udflåd og en enkelt" klat" (sorry detaljerne)

Åhh tror I der er noget i gærde eller hva?

Jeg lå med regelmæssige veer om natten fra 30min til 3 timer hvor der var 5 min imellem. Havde det i en uges tid inden fødsel.

Inden jul begyndte jeg ikke at kunne bukke mig ret meget forover, da han lå så dybt i mit bækken.

Men min opstart var at jeg ikke kunne sove om natten og havde lyst til at gøre rent. Jeg havde ingen slimprop, (ellers ved jeg ikke at den er gået) blødte først efter flere timer med veer og efter vandafgang.

Vandet gik og en time efter var der regelmæssige veer med 2 min mellerum.

Anmeld

7. september 2012

Den lykkelige

Jeg ved det ikke..  Men kan sige det lyder præcis som min fødsel startede  Mange gange held og lykke!!! Håber hun snart er på vej ud til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.