Jeg har stemt to. Har en nu, Kirstine 03, og planlægger jo en mere til næste sommer

. Så har vi to. Det er nok for nu.
Meeen vil ikke afvise at jeg kunne finde på at smide piller igen når jeg om 15 år bliver 40, og så få en lille efternåler. Så er Kirstine nok flyttet hjemmefra til den tid, og mange af mine venner vil nok stadig få deres, måske første barn, til den tid. Men altså det kommer an på hvordan mit liv ser ud til den tid. Nyder jeg at have "voksne" børn der kan "passe" sig selv, så jeg kan lave det jeg vil, så skal jeg jo nok ikke have en til. Men måske vil jeg elske at få en lille ny jeg kan fordybe mig. Så det kommer som sagt an på karrieremuligheder, job status, til den tid fritidsinteresser (måske er jeg vild med at tage på egoistferie til Maldiverne til den tid...

) Og om Mikkel vil nyde sit børnefri-otium, og ikke have lyst til 18 år mere med børn, når vi lige næsten er "sluppet af" med de første to

Men som sagt, det er jo slet slet ikke til at sige, hvordan verden ser ud til den tid. Måske Mikkel bliver vild med at få babyer og jeg til den tid har 10 børn!!!!

Men indtil videre er det planlagte barn det sidste jeg skal have. Det første Mikkel skal have, men han påstår at han kun vil have en enkelt, da han jo også "har" Kirstine.
Anmeld