Hvor mange børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Diana...

Mathilde skriver:

Jeg har stemt 2 børn

Jeg er gravid med den første og hun skal ikke være enebarn, så der skulle gerne komme en nummer 2, men ikke lige forløbig

Knus Mathilde

ha ha det har jeg os altid sagt men nu hvor lucas er kommet til vil vi have 3 hi hi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

DK

Jeg har stemt to. Har en nu, Kirstine 03, og planlægger jo en mere til næste sommer. Så har vi to. Det er nok for nu.

Meeen vil ikke afvise at jeg kunne finde på at smide piller igen når jeg om 15 år bliver 40, og så få en lille efternåler. Så er Kirstine nok flyttet hjemmefra til den tid, og mange af mine venner vil nok stadig få deres, måske første barn, til den tid. Men altså det kommer an på hvordan mit liv ser ud til den tid. Nyder jeg at have "voksne" børn der kan "passe" sig selv, så jeg kan lave det jeg vil, så skal jeg jo nok ikke have en til. Men måske vil jeg elske at få en lille ny jeg kan fordybe mig. Så det kommer som sagt an på karrieremuligheder, job status, til den tid fritidsinteresser (måske er jeg vild med at tage på egoistferie til Maldiverne til den tid...) Og om Mikkel vil nyde sit børnefri-otium, og ikke have lyst til 18 år mere med børn, når vi lige næsten er "sluppet af" med de første to Men som sagt, det er jo slet slet ikke til at sige, hvordan verden ser ud til den tid. Måske Mikkel bliver vild med at få babyer og jeg til den tid har 10 børn!!!!

Men indtil videre er det planlagte barn det sidste jeg skal have. Det første Mikkel skal have, men han påstår at han kun vil have en enkelt, da han jo også "har" Kirstine.

Anmeld

19. maj 2009

Fiona78

Jeg har altid ønsket mig 4 men det er efterhånden ved at være urealistisk med mindre det bliver 2 hold tvilinger, som der er stor forekomst af i min fars familie.
Jeg ser sådan på det nu at jeg vil blive lykkelig bare jeg får et men vil helst have 2 så de kan have fornøjelse af hinanden men nu må vi se hvad tiden og min skøre krop bringer

Anmeld

19. maj 2009

Mathilde

Diana... skriver:

ha ha det har jeg os altid sagt men nu hvor lucas er kommet til vil vi have 3 hi hi 

Jeg er også åben for 3 børn men min kæreste synes det er en for meget... Vi må se hvad fremtiden bringer

Anmeld

19. maj 2009

Diana...

Mathilde skriver:

Jeg er også åben for 3 børn men min kæreste synes det er en for meget... Vi må se hvad fremtiden bringer

Det synes Claus os inden Lucas kom nu vil han have et helt fodbold hold griner men det nu dejligt nok for så ved jeg at jeg kan få de børn jeg vi hi hi som er 3 lige nu.

Anmeld

19. maj 2009

Becks

Jeg har stemt 5 eller flere...
Har altid gerne ville have 8 børn, hvor jeg adoptere den 8...

Men nu hvor jeg har fået af vide jeg har svært ved og blive gravid og mistede for nogle år siden og for 2 ½ måned siden, så vil jeg være lykkelig bare jeg får én

Knus

Anmeld

19. maj 2009

Mist

Jeg har stemt 3 da jeg venter barn nr. 3. har gerne ville nøjes med 2 men nu er nr. 3 på vej og glæder mig rigtig meget.

Anmeld

19. maj 2009

Tina2

Har stemt 3 da vi gerne vil ha en mere på et tidspunkt:-)

Anmeld

19. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja altså, hvis alt bare flasker sig som jeg gerne vil have det, så vil jeg gerne have 4 børn. Har to nu med to års mellemrum, og da det ikke bliver foreløbig jeg skal have flere børn, kunne jeg godt tænke mig to mere... så jeg har to
sæt
Men møder jeg ikke den helt perfekte mand, så kan jeg sagtnes "nøjes" med de to børn jeg har... vil ikke have flere børn for enhver pris...

Anmeld

20. maj 2009

monstar99

vil gerne have en nr. 2 ville jeg samme dag og får jeg fik mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.