Hvor mange børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

CarinaSB

Vi vil gerne have 2 .. Da vi os har vores 2 dejlige hunde .. Så er det fint for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Balderson

Jeg har stemt 2 og han kommer til september ;0)

Anmeld

19. maj 2009

cille22

Har nu 3 stk, emn vil bare så gerne have en mere desværre siger manden nej, men men men det kan jo være den kære mand kan overtales når lillepigen er blevet større.

Har nu i skrivende stund: Mathias fra okt04, Nana fra okt06 og lille silje fra feb09.

Så der er nok at se til....

Hilsen cecilie og 3 skønne unger.....

Anmeld

19. maj 2009

Mathilde

Jeg har stemt 2 børn

Jeg er gravid med den første og hun skal ikke være enebarn, så der skulle gerne komme en nummer 2, men ikke lige forløbig

Knus Mathilde

Anmeld

19. maj 2009

eliasogmor

jeg har stemt to børn....´har elias, og vil da gerne have en lille pige jo...

Anmeld

19. maj 2009

tumle81

Jeg har stemt 3 børn, og er netop nu gravid med den 3....

Jeg synes ikke vores økonomi er til flere end 3 børn, da jeg gerne vil købe lækkert tøj til dem, og kunne tage på ferie hvert år!

Jeg har desuden haft svær bækkenløsning med alle tre som har resulteret i sygemeldinger og igangsættelse af fødslen pga smerter. Mit bækken bør nok derfor forskånes for flere børn, når jeg til oktober får mit 3. barn.

Overvejer kraftigt at blive streirliseret, men tanken er også overvældende da jeg "kun" er 28 år!! Er på den anden side sikker på jeg ikke vil have flere børn.. Tja et svært valg men nok nødvendigt...

Knus Kathrina

Anmeld

19. maj 2009

Maddox

Inden jeg blev gravid med Silas, som er født her d. 22 marts 09, havde jeg det fint med bare at have Filippa på 5 år.. I lang tid bildte jeg faktisk mig selv ind, at jeg ikke behøvede at få flere børn. Har så en veninde, som rigtig længe har kæmpet for at blive gravid, og stadig kæmper, og det fik mig til at se at børn ikke altid bare lige kommer på bestilling. Så kæresten og jeg blev enige om, at skulle Filippa have søskende, måtte vi hellere komme igang!

Heldigvis blev jeg gravid en måned efter jeg havde fået fjernet spiralen

Og selv om jeg måske troede jeg sagtens kunne nøjes med et barn, så er jeg nu klar til en hel børneflok, efter vi har fået Silas - Havde da fuldstændig glemt hvor skønt det er at have sådan en lille trold  

Anmeld

19. maj 2009

fam.4xc

2 smukke skønne prinsesser er vi prisgivet med og det passer vores familie perfekt, derfor skal Claes steralisteres den 10 juni

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
3 styks til mig når vi engang når dertil - men manden er fint tilfreds med to, så jeg må jo lokke lidt med ham hvis der skal laves hattrick...

Anmeld

19. maj 2009

Leneur

Da jeg var yngre ville jeg have mindst 2 og højest 5 men nu da jeg er 36 år og venter Silje-pigen til september tror jeg at jeg må "nøjes" med hende men er kun glad for at jeg i det hele taget får et barn.... :-) Heldigvis har min søster 3, så "enebarn" bliver hun ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.