Hvor mange børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange børn ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.631 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Mor.sander

Sad lige og tænke over hvor mange børn vi hver især ønsker os..

Vi prøver jo at lave en lille bror eller søster.. Når det lykkes os vil det så også være den sidste for vores vedkommende.. vi vil begge få kappe og klippet efterfølgende.. så her ligger den på i alt 4 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

3rollinger

Jeg har stemt 3 og er i skrivende stund gravid med nummer 3.

Jeg snakkede saa sent som i gaar aftens om dette med min mand, om han ville kappes og klippes nu. Og han sagde at det ville han ikke, men naar jeg blev 40 . Hvis vi inden de 40 vinder i lotto eller paa anden maade kommer til penge, vil vi overveje nummer 4, men der skal vaere mere tid og flere penge til én til.

Og ellers bliver vi ved de 3 vi meget snart har

Anmeld

19. maj 2009

Nanna1985

Jeg har stemt 2 børn.. Vi har en skøøøn datter på 2½ år og venter barn nr. 2 Her til d. 1 September..  Vi har har snakket en del frem og tilbage i denne graviditet her, om det er nu er den sidste vi skal have  Men som vi os har snakket om.. 2 børn og en hund.. Det er rigtig godt for os.. Det har vi råd til og vi har råd til at komme på sommerferie hvert år.. Derimod synes jeg tanken er svær at forholde mig til, da jeg kun lige er fyldt 24 år.. Det med at man ikke skal have flere.. Nu må vi se.. Indtil videre er planen kun 2

Anmeld

19. maj 2009

Mira0911

Fik Julie 10. Februar 09.. Vi har snakket om et barn mere.. Men først Når Julie er 4-5 år...

Stemte 2 børn

Anmeld

19. maj 2009

Stumpen

Jeg kunne godt tænke mig 4 børn

Anmeld

19. maj 2009

Musen5

Havde du spurgt mig i december 2008 havde jeg sagt 2, men da jeg pt er gravid med nr 3 så er det hvad jrg har stemt.

Vi skal definitivt heller ikke have flere.

/Mette 24+3

Anmeld

19. maj 2009

Bastian

2 børn passer perfekt til os.

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BAre et par stykker til mig

Der skal være tid og økonomi til det hele... 

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil gerne have 3, men bliver ikke utilfreds hvis jeg kun får 2 eller hvis der kommer 4...
Det er vigtigt for mig ikke at have et enebarn, da jeg selv har haft ENORMT meget glæde af min søster, og det skal mine børn også have

Anmeld

19. maj 2009

Sweet1978

Oprindeligt ville jeg bare have 2 (en af hver), men nu har jeg 2 piger og en ny kæste som gerne vil have egne børn, selvom han elsker mine overalt på jorden. Så vi er blevet enige om 2 mere så vi har 4, også kan jeg jo håbe af jeg når at få en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.