Anonym skriver:
Hvordan er/var jeres forhold da I lige var blevet forældre?... Jeg synes det er hårdt... savner min mand selvom vi går opad hinanden hele tiden....
Jeg tar mig af vores datter 97% af tiden.. og han holder sig for ørerne når hun græder!!... og så er han sur og vrissen når han er træt... trods det at han får meget mere søvn end mig... Er nok bare lidt skuffet over ham.. havde forventet noget andet... men nu er det jo også så nyt det hele... hun er jo kun tre uger...
Det er HELT normalt
Det er en kæmpe omvæltning, her synes jeg vi har været gode til at takle det nye liv.
Vi kvinder finder altså bare noget overskud som mænd slet ikke kan finde ud af, for dem virker det ofte som om at der kun er glad og sur på baby
Og der hvor jeg tror mænd ofte bliver usikre er når de ikke kan trøste baby, som mor kan. Og så bliver vi nok også nød til at acceptere at mænd ofte bare glæder sig til at de bliver større, det gør min kæreste da også
Men tiden til hinanden er virkelig noget der skal vægtes højt, det er det i den grad blevet her..... Sex SKAL der bare være plads/tid til i min verden.
Det er meget nyt, så giv ham lige en chance til at finde sin rolle
Anmeld