nybagte forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Hvordan er/var jeres forhold da I lige var blevet forældre?... Jeg synes det er hårdt... savner min mand selvom vi går opad hinanden hele tiden....

Jeg tar mig af vores datter 97% af tiden.. og han holder sig for ørerne når hun græder!!... og så er han sur og vrissen når han er træt...  trods det at han får meget mere søvn end mig... Er nok bare lidt skuffet over ham.. havde forventet noget andet... men nu er det jo også så nyt det hele... hun er jo kun tre uger...

Det tager tid... Det er en omvæltning for begge 2.... Her tog det et halvt år ca for at kæresten tog sig sammen.... Men vi havde intet sex de første 2 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

LR85

Anonym skriver:

Tak! Rart at vide det ikke bare er lyserødt det hele =) - og at der er håb forude ..

Vi snakkede i går og det tror jeg hjalp

Det lyder godt. 

Husk a hold ham lidt fast og kræv din del a søvnen. 

Og så håber jeg det bliver bedre med tiden

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det tager tid... Det er en omvæltning for begge 2.... Her tog det et halvt år ca for at kæresten tog sig sammen.... Men vi havde intet sex de første 2 måneder...

sex...?... det ved jeg snart ikke hvad er længere

Anmeld

6. september 2012

B&J

Anonym skriver:

vi fik også snakket sammen i går... tror på det  hjælper

dejligt det kører for jer _)

det var dejligt håber det bedste for jer

Anmeld

6. september 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

sex...?... det ved jeg snart ikke hvad er længere

Nej det gjorde jeg heller ikk.... Men tankerne er jo et andet sted så det er normalt... Selvom bassen er 1 år nu så har vi stadig ikk et 'normalt' sex liv...

Anmeld

6. september 2012

Benjamins'mor

Det var fint nok.
Men vi havde ikke sex før efter 8 ugers undersøgelse, for jeg ville ikke tage chancen og få ondt bagefter.
Men ellers havde vi det fint.

Anmeld

6. september 2012

morethanperfect

Ærligt så havde vi det helt fantastisk ! Vi var virkelig som nyforelskede 

Anmeld

6. september 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hvordan er/var jeres forhold da I lige var blevet forældre?... Jeg synes det er hårdt... savner min mand selvom vi går opad hinanden hele tiden....

Jeg tar mig af vores datter 97% af tiden.. og han holder sig for ørerne når hun græder!!... og så er han sur og vrissen når han er træt...  trods det at han får meget mere søvn end mig... Er nok bare lidt skuffet over ham.. havde forventet noget andet... men nu er det jo også så nyt det hele... hun er jo kun tre uger...

Det er HELT normalt

Det er en kæmpe omvæltning, her synes jeg vi har været gode til at takle det nye liv.

Vi kvinder finder altså bare noget overskud som mænd slet ikke kan finde ud af, for dem virker det ofte som om at der kun er glad og sur på baby Og der hvor jeg tror mænd ofte bliver usikre er når de ikke kan trøste baby, som mor kan. Og så bliver vi nok også nød til at acceptere at mænd ofte bare glæder sig til at de bliver større, det gør min kæreste da også

Men tiden til hinanden er virkelig noget der skal vægtes højt, det er det i den grad blevet her..... Sex SKAL der bare være plads/tid til i min verden.

Det er meget nyt, så giv ham lige en chance til at finde sin rolle

Anmeld

6. september 2012

merle2010

det  har været hårdt

det er min mands 4 barn og mit 2 barn, og det har ikke været nemt... min mand havde kun 14 dages barsel og vi havde ungerne hjemme fra inst. 3 uger da jeg næsten lige havde født...

nu er han 2 mdr og vi nyder hvis vi lige kan nå at kramme, holde i hånd eller kysse lidt engang imellem...

nogen gange kan vi vågne midt om natten og bare ligge og nusse og kramme og nyde hinanden, for der har vi (SOMREGEL) fred og ro til det

jeg ELSKER min mand, og vi skal nok komme godt igennem det, men ja det kan sku være hårdt...

Anmeld

7. september 2012

Moar2011

Anonym skriver:

vi var helt nyforelsket ! .. og nød bare tiden som forældre - fødte for tidligt. så vi var indlagt i 17dage og manden hjaæp rigtig meget .
vi kunne bare klare hele verden hihi ,,

dog blev det rigtig hårdt da han hurtigt startet på øvelser og 2mdr efter fødselsen tog til afghanistan .

men vi kom igennem det

det bedste i verden er at få børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.