nybagte forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.944 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hvordan er/var jeres forhold da I lige var blevet forældre?... Jeg synes det er hårdt... savner min mand selvom vi går opad hinanden hele tiden....

Jeg tar mig af vores datter 97% af tiden.. og han holder sig for ørerne når hun græder!!... og så er han sur og vrissen når han er træt...  trods det at han får meget mere søvn end mig... Er nok bare lidt skuffet over ham.. havde forventet noget andet... men nu er det jo også så nyt det hele... hun er jo kun tre uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Hvordan er/var jeres forhold da I lige var blevet forældre?... Jeg synes det er hårdt... savner min mand selvom vi går opad hinanden hele tiden....

Jeg tar mig af vores datter 97% af tiden.. og han holder sig for ørerne når hun græder!!... og så er han sur og vrissen når han er træt...  trods det at han får meget mere søvn end mig... Er nok bare lidt skuffet over ham.. havde forventet noget andet... men nu er det jo også så nyt det hele... hun er jo kun tre uger...

Hmm Vi blev som nyforelsket, altså minus sexlivet, men følelse af total lykke var der bare - den gik over efter et par mdr også blev det hverdag igen. Nu er det lang tid siden vi fik den første men husket det som en god tid hvor vi var pænt trætte med et kolik barn men vi havde det godt og nød hinanden og hende i pauserne mellem gråd. Da vi fik nummer to handlede det mere om at få hverdagen til at hænge sammen, men samme forelskelses periode var vi igennem igen. Men for pokker hvor var vi også trætte også

Anmeld

5. september 2012

TeamRocket

Det var fantastisk! Vi svævede på en lyserød sky og var helt nyforelskede i hinanden og i det nye lille væsen, vi deltes om opgaverne og om at stå op, lave mad, vaske tøj, og så vi film sammen og hyggede når den lille sov. Din mand lyder lidt umulig, har du snakket med ham om at i altså aldrig får denne tid igen ? Han går glip af en hel masse ved ikke bare at nyde det, og ja man er træt men hvis man hjælpes ad med alt er man kun halvt så træt.

Anmeld

5. september 2012

Masig

Den første måned gik det rigtig godt, vi nød vores nye liv som forældre og hinanden og var rigtig gode til at hjælpe hinanden.. efter en måneds tid blev det hverdag igen, og med et barn der blev en smule mere pylret og grædende blev det pludselig rigtig hårdt at nyde hinanden og kærligheden... Men ingen har jo sagt det skal være en dans på roser hele tiden...

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

hm.. her glæder manden sig bare til hun bliver større...

Anmeld

5. september 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

hm.. her glæder manden sig bare til hun bliver større...

Det bliver altså også bare bedre og bedre- når de lære at trille lidt rundt, smiler og pludre og griner til dem selv- og når de bliver endnu større, ja børn er bare fantastiske! Men han snyder sig selv hvis han glemmer at nyde den nyfødte baby. Det er noget ganske særligt

Anmeld

5. september 2012

B&J

her hjemme var det super hårdt...

daniel sov aldrig, også havde vi jo ikke så meget tid sammen mere

førhen så vi film meget sammen og hyggede og snakkede... men vi begynde at vrisse af hinanden og vi havde ingen sex liv...

så fik vi snakket sammen.... omkring det hele og vi blev bedre til at give hinanden en krammer og kys og sige det måtte være det i et stykke tid det hele stod på ½år og der efter sov daniel mere også fik vi mere og mere hinanden igen nu er han2½år og jeg elsker min kæreste og er glad for jeg ved vores forhold kunne overleve det ½år

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

her hjemme var det super hårdt...

daniel sov aldrig, også havde vi jo ikke så meget tid sammen mere

førhen så vi film meget sammen og hyggede og snakkede... men vi begynde at vrisse af hinanden og vi havde ingen sex liv...

så fik vi snakket sammen.... omkring det hele og vi blev bedre til at give hinanden en krammer og kys og sige det måtte være det i et stykke tid det hele stod på ½år og der efter sov daniel mere også fik vi mere og mere hinanden igen nu er han2½år og jeg elsker min kæreste og er glad for jeg ved vores forhold kunne overleve det ½år

vi fik også snakket sammen i går... tror på det  hjælper

dejligt det kører for jer _)

Anmeld

6. september 2012

LR85

Vores forhold var SÅ dejligt før baby og da jeg var gravid. 

Men fra den dag vores dreng kom, ændrede alt sig! 

Vi skændes lige pludselug hver dag og havde det bare vildt dårligt sammen. 

Det tog på kræfterne og det tog noget tid, men det blev langsomt bedre. 

Jeg hørte et gammelt husmoderråd der sagde at man aldrig skulle gå fra hinanden de første 2 år, og den tanke holdt jeg lidt fast i. 

Og det gav pote. Vores dreng er to-et-halvt og min mand kunne ikke være bedre, både som far og mand for mig. Vi har det lige så dejligt som før barn. 

Frygtede at få nummer 2 som nu er to måneder, men vi er kommet gennem krisen, og der har intet været denne gang. 

Så for det første: kræv noget a ham, fortæl han også er en del a det. 

Og dernæst, giv det tid. Tænk pådig selv og baby. Jeg tog rigtig meget ud med veninder og min mor, også for a få aflastning der. 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Vores forhold var SÅ dejligt før baby og da jeg var gravid. 

Men fra den dag vores dreng kom, ændrede alt sig! 

Vi skændes lige pludselug hver dag og havde det bare vildt dårligt sammen. 

Det tog på kræfterne og det tog noget tid, men det blev langsomt bedre. 

Jeg hørte et gammelt husmoderråd der sagde at man aldrig skulle gå fra hinanden de første 2 år, og den tanke holdt jeg lidt fast i. 

Og det gav pote. Vores dreng er to-et-halvt og min mand kunne ikke være bedre, både som far og mand for mig. Vi har det lige så dejligt som før barn. 

Frygtede at få nummer 2 som nu er to måneder, men vi er kommet gennem krisen, og der har intet været denne gang. 

Så for det første: kræv noget a ham, fortæl han også er en del a det. 

Og dernæst, giv det tid. Tænk pådig selv og baby. Jeg tog rigtig meget ud med veninder og min mor, også for a få aflastning der. 

Tak! Rart at vide det ikke bare er lyserødt det hele =) - og at der er håb forude ..

Vi snakkede i går og det tror jeg hjalp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.