Nu springer jeg ud :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

MyBigWish

Miss-86 skriver:

tak, men tror det desværre  ikke. 

Nå da  Hvorfor tror du ikke det søde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Dinsen

tillykke

Anmeld

26. september 2012

MyBigWish

Dinsen skriver:

tillykke

Taak 

Anmeld

26. september 2012

M (:

MyBigWish skriver:

Jeg er gravid!!!

Det er helt uvirkelig og forstår det ikke rigtig

Det var først meningen at vi ville begynde at starte nu her sidst på året da det sidste gang tog omkring et halvt år Men sådan skulle det ikke være....

Jeg er idag 9+1 så der kommer til at være omkring 14-15 måneder mellem min søn og den nye... Så det gør mig lidt nervøs nogen gange.. Men glæder mig

Stort tillykke  

Der er 15 mdr. mellem min lillesøster og jeg og vi har det bedste forhold i dag - vi er hinandens bedste veninder, deler omgangskreds og interesser og har i det hele taget rigtig meget til fælles! Selvfølgelig har det været hårdt for vores forældre, men som pseudotvilling, vil jeg helt sikkert sige, at det for mig har været det værd! 

Anmeld

26. september 2012

MyBigWish

M (: skriver:

Stort tillykke  

Der er 15 mdr. mellem min lillesøster og jeg og vi har det bedste forhold i dag - vi er hinandens bedste veninder, deler omgangskreds og interesser og har i det hele taget rigtig meget til fælles! Selvfølgelig har det været hårdt for vores forældre, men som pseudotvilling, vil jeg helt sikkert sige, at det for mig har været det værd! 

Tak Det er rigtig dejligt at høre glæder mig også helt vildt.. 

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

MyBigWish skriver:

Jeg er gravid!!!

Det er helt uvirkelig og forstår det ikke rigtig

Det var først meningen at vi ville begynde at starte nu her sidst på året da det sidste gang tog omkring et halvt år Men sådan skulle det ikke være....

Jeg er idag 9+1 så der kommer til at være omkring 14-15 måneder mellem min søn og den nye... Så det gør mig lidt nervøs nogen gange.. Men glæder mig

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

26. september 2012

5timesacharm..right?

Stort tillykke

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Stort tillykke

Anmeld

26. september 2012

Miss-86

MyBigWish skriver:

Nå da  Hvorfor tror du ikke det søde? 

han er stadig ikke klar.. jeg er i syv sind, ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.