Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss-86 skriver: tak, men tror det desværre ikke.
tak, men tror det desværre ikke.
Nå da Hvorfor tror du ikke det søde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinsen skriver: tillykke
tillykke
Taak
MyBigWish skriver: Jeg er gravid!!! Det er helt uvirkelig og forstår det ikke rigtig Det var først meningen at vi ville begynde at starte nu her sidst på året da det sidste gang tog omkring et halvt år Men sådan skulle det ikke være.... Jeg er idag 9+1 så der kommer til at være omkring 14-15 måneder mellem min søn og den nye... Så det gør mig lidt nervøs nogen gange.. Men glæder mig
Jeg er gravid!!!
Det er helt uvirkelig og forstår det ikke rigtig
Det var først meningen at vi ville begynde at starte nu her sidst på året da det sidste gang tog omkring et halvt år Men sådan skulle det ikke være....
Jeg er idag 9+1 så der kommer til at være omkring 14-15 måneder mellem min søn og den nye... Så det gør mig lidt nervøs nogen gange.. Men glæder mig
Stort tillykke
Der er 15 mdr. mellem min lillesøster og jeg og vi har det bedste forhold i dag - vi er hinandens bedste veninder, deler omgangskreds og interesser og har i det hele taget rigtig meget til fælles! Selvfølgelig har det været hårdt for vores forældre, men som pseudotvilling, vil jeg helt sikkert sige, at det for mig har været det værd!
M (: skriver: Stort tillykke Der er 15 mdr. mellem min lillesøster og jeg og vi har det bedste forhold i dag - vi er hinandens bedste veninder, deler omgangskreds og interesser og har i det hele taget rigtig meget til fælles! Selvfølgelig har det været hårdt for vores forældre, men som pseudotvilling, vil jeg helt sikkert sige, at det for mig har været det værd!
Tak Det er rigtig dejligt at høre glæder mig også helt vildt..
Stort tillykke med graviditeten
MyBigWish skriver: Nå da Hvorfor tror du ikke det søde?
han er stadig ikke klar.. jeg er i syv sind, ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128