Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke med spiren
Stort tillykke med spiren
Taak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chancen skriver: Tillykke
Tillykke
birthee skriver: Stort tillykke med graviditeten!!! De får så meget glæde af hinanden, er jeg sikker på
Stort tillykke med graviditeten!!! De får så meget glæde af hinanden, er jeg sikker på
Taak håber jeg virkelig de gør..
BabyWish2012 <3 skriver: Stort tillykke med den lille spir.
Stort tillykke med den lille spir.
maria_wlt skriver: TILLYKKE De får SÅ meget glæde af hinanden... Mine er der 16 mdr imellem og de ELSKER at de har hinanden.. Tristan går altid som det første ind for at se om Ene er vågen om morgen
TILLYKKE
De får SÅ meget glæde af hinanden...
Mine er der 16 mdr imellem og de ELSKER at de har hinanden.. Tristan går altid som det første ind for at se om Ene er vågen om morgen
Taak ej det lyder da bare dejligt har også hørt at der er meget mindre søskende jalosi når de kommer sÅ tæt.. Og har da fået skrevet forkert der bliver omkring 16-17 måneder imellem
Tillykke ♥
MorDk skriver: Tillykke ♥
Stort tillykke. Vh stine
Stort tillykke
MyBigWish skriver: Jeg er gravid!!! Det er helt uvirkelig og forstår det ikke rigtig Det var først meningen at vi ville begynde at starte nu her sidst på året da det sidste gang tog omkring et halvt år Men sådan skulle det ikke være.... Jeg er idag 9+1 så der kommer til at være omkring 14-15 måneder mellem min søn og den nye... Så det gør mig lidt nervøs nogen gange.. Men glæder mig
Jeg er gravid!!!
Det er helt uvirkelig og forstår det ikke rigtig
Det var først meningen at vi ville begynde at starte nu her sidst på året da det sidste gang tog omkring et halvt år Men sådan skulle det ikke være....
Jeg er idag 9+1 så der kommer til at være omkring 14-15 måneder mellem min søn og den nye... Så det gør mig lidt nervøs nogen gange.. Men glæder mig
tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128