Scanning viste ikke hvad vi regnede med..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ståri sammen situration som dig, skal scannes kl. 14.05, så håber også min dag bliver god. lige nu er jeg bare mega bange

STORT TILLYKKE MED BEBS

Krydser rigtig meget fingre for dig!

Det er simpelthen den værste følelse at sidde med!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

ano14316

Anonym skriver:

Vi var til scanning i dag for at få at vide hvor langt henne jeg ca var med 2. barn..

Scanningsdamen er svær at forst (udlænding) men alt i alt ser det ud til at det ikke er en sund graviditet, da der hverken var blink eller synligt foster. (kun blommesæk i livmoder).. Det kan dog være fordi jeg ikke er mere end 4-6 uger henne, men det troede hun ikke..

Jeg fik taget blodprøve, og så skal vi så se efter 2. blodprøve om et par dage om HCG-niveauet er steget..

Er der nogen der har bare et spinkelt håb/erfaring at dele?.. Kan jeg stadig være gravid, eller ser det sort ud?

Jeg blev scannet dagligt i over en uge før de fandt noget som helst, før det var der bare tomt, og endelig fandt de blommesækken, og man var dermed sikker på at graviditeten sad i livmoderen... og først 14 dage senere tror jeg det var, fandt de hjerteblink..

Anmeld

10. september 2012

th

Anonym skriver:

Krydser rigtig meget fingre for dig!

Det er simpelthen den værste følelse at sidde med!..

skal vi følges ad?????? det gik super fint er 7+2 i dag men måske lidt lægere har fået termin den 27 april. men får den rigtige termin til nf

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

Vi var i scanning i dag og sørme om ikke der var en fin lille baby og hjerte der slog.. så overlægen måtte æde hans ord måtte han!

Det er en god dag idag!!!!

HVOR FANTASTISK!!
hvor langt var/er du så henne?

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

Jeg har prøvet det samme...

Vi fik en "tryghedsscanning" (viste sig at være et meget misvisende valg af ord!), hvor vi regnede med, jeg var 8 uger henne.

Jordemoderen sagde dog, fosteret var alt for lille og at det var gået til i 5. uge.

Vi var naturligvis dybt ulykkelige, men af ren procedure tager de et par blodprøver for at teste at hCG-niveauet faktisk falder... og det gjorde det IKKE! Det steg!!

Vi kom til en ny scanning 3 dage senere, hvor der i mellemtiden oven i købet var kommet hjerteblink.

Så lige nu kan det vist være 50/50 for dig. Synes bare du skulle høre, at det ikke nødvendigvis er helt galt!

Vi mistede i øvrigt fosteret i 11. uge, men det er så ikke relevant for denne historie...

for jer. 

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

Vi var i scanning i dag og sørme om ikke der var en fin lille baby og hjerte der slog.. så overlægen måtte æde hans ord måtte han!

Det er en god dag idag!!!!

Og først NU, efter at have svaret, ser jeg så dette indlæg!!

TILLYKKE!!!!!   

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

skal vi følges ad?????? det gik super fint er 7+2 i dag men måske lidt lægere har fået termin den 27 april. men får den rigtige termin til nf

Hvor fedt!! Mange gange tillykke!!

Ja lad os da det! Vi har ikke fået anden termin end start maj.. Bliver også først fastsat til nf, som vi glæder os MEGET til!!

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

HVOR FANTASTISK!!
hvor langt var/er du så henne?

Jeg er i 6. uge (meget tidligt) så det vil altså sige at jeg har testet positiv da jeg var 2 uger henne

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Weeeh!!!

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak allesammen.. Vi er SÅ glade herhjemme og glæder os til lillebror eller lillesøster kommer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.