Scanning viste ikke hvad vi regnede med..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.263 visninger
44 svar
1 synes godt om
4. september 2012

Anonym trådstarter

Vi var til scanning i dag for at få at vide hvor langt henne jeg ca var med 2. barn..

Scanningsdamen er svær at forst (udlænding) men alt i alt ser det ud til at det ikke er en sund graviditet, da der hverken var blink eller synligt foster. (kun blommesæk i livmoder).. Det kan dog være fordi jeg ikke er mere end 4-6 uger henne, men det troede hun ikke..

Jeg fik taget blodprøve, og så skal vi så se efter 2. blodprøve om et par dage om HCG-niveauet er steget..

Er der nogen der har bare et spinkelt håb/erfaring at dele?.. Kan jeg stadig være gravid, eller ser det sort ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Cosmo&Maia

Har ingen erfaring med dette, men du får li en 

Anmeld

4. september 2012

Faith

Jeg måtte skannes hele 3 gange før der var hjerteblink. Og det til trods for at jeg var 100% sikker på hvornår jeg var blevet gravid.

Så det kan jo være du tager fejl med hensyn til hvor langt du er henne.

Det krydser jeg fingre for!

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Cosmo&Maia skriver:

Har ingen erfaring med dette, men du får li en 

Tak

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg måtte skannes hele 3 gange før der var hjerteblink. Og det til trods for at jeg var 100% sikker på hvornår jeg var blevet gravid.

Så det kan jo være du tager fejl med hensyn til hvor langt du er henne.

Det krydser jeg fingre for!

Jeg selv har ingen ide om hvor langt jeg er henne.. Men var der også kun blommesæk ved dig, og intet synligt foster..?

Anmeld

4. september 2012

Faith

Anonym skriver:

Jeg selv har ingen ide om hvor langt jeg er henne.. Men var der også kun blommesæk ved dig, og intet synligt foster..?

Ja der var osse kun blommesæk. Skanningsdamen sagde at der kunne være noget, men at hun slet ikke kunne garantere det. Må have været omkring 4+0 der.

Blev så skannet en uge senere og der var der stadig kun blommesæk. Der havde jeg opgivet håbet. Fik så taget hcg blodprøve som viste at tallet var fint stigende.

1½ uge efter var der hjerteblink. Og i dag har jeg Jonathan på 12 uger

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Ja der var osse kun blommesæk. Skanningsdamen sagde at der kunne være noget, men at hun slet ikke kunne garantere det. Må have været omkring 4+0 der.

Blev så skannet en uge senere og der var der stadig kun blommesæk. Der havde jeg opgivet håbet. Fik så taget hcg blodprøve som viste at tallet var fint stigende.

1½ uge efter var der hjerteblink. Og i dag har jeg Jonathan på 12 uger

Tusind tak for din historie.. Måske jeg også er så heldig!

Anmeld

4. september 2012

Faith

Anonym skriver:

Tusind tak for din historie.. Måske jeg også er så heldig!

Det håber jeg meget! Vil du ikke smide en update når du ved noget?

Anmeld

4. september 2012

MorDk

Jeg krydser fingre for at alt er ok og at du bare ikke er langt nok henne til man kan se hjerteblink mm.

Jeg var til en scanning (troede jeg var længere henne) og har kun være omkring uge 5 eller sådan. Der kunne man kun se en lille sort prik i lidt fostervand... og en hvis ring... intet hjerteblink... så jeg måtte bare vente... PUHA. MEN er altså gravid og har termin om 9 dage!

Kram herfra

Anmeld

4. september 2012

baby012

Blev scannet i uge 4.. Der var kun blommesøk at se..4+6 var der et lille foster og 5+2 var der hjerteblink Prøv igen om 2 ugers tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.