Scanning viste ikke hvad vi regnede med..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

th

Anonym skriver:

Så forstår jeg bare ikke hvorfor det ikke sku være en sund graviditet?.. Hun nævnte intet andet...

hvordan er det gået?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Vi var til scanning i dag for at få at vide hvor langt henne jeg ca var med 2. barn..

Scanningsdamen er svær at forst (udlænding) men alt i alt ser det ud til at det ikke er en sund graviditet, da der hverken var blink eller synligt foster. (kun blommesæk i livmoder).. Det kan dog være fordi jeg ikke er mere end 4-6 uger henne, men det troede hun ikke..

Jeg fik taget blodprøve, og så skal vi så se efter 2. blodprøve om et par dage om HCG-niveauet er steget..

Er der nogen der har bare et spinkelt håb/erfaring at dele?.. Kan jeg stadig være gravid, eller ser det sort ud?

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Update so far:

Fik taget blodprøve tirsdag og torsdag for at få målt om mit hcg-niveau stadig var stigende.. Fik besked torsdag at det var stigende og lå på 48.000.. Hurra tænker jeg.. MEN det skulle så svare til at jeg var i 6-8 uge, og der skulle man ku se foster.. så nu skal jeg scannes igen i morgen(mandag) for at se om der er sket en udvikling siden sidst eller hvad der lige sker..

ååh er så SNOT-forvirret..!

Anmeld

9. september 2012

baby012

Anonym skriver:

Update so far:

Fik taget blodprøve tirsdag og torsdag for at få målt om mit hcg-niveau stadig var stigende.. Fik besked torsdag at det var stigende og lå på 48.000.. Hurra tænker jeg.. MEN det skulle så svare til at jeg var i 6-8 uge, og der skulle man ku se foster.. så nu skal jeg scannes igen i morgen(mandag) for at se om der er sket en udvikling siden sidst eller hvad der lige sker..

ååh er så SNOT-forvirret..!

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

YEEEEEEEEES!!!!!

Vi var i scanning i dag og sørme om ikke der var en fin lille baby og hjerte der slog.. så overlægen måtte æde hans ord måtte han!

Det er en god dag idag!!!!

Anmeld

10. september 2012

Klematis

Stort tillykke.

Anmeld

10. september 2012

MyBigWish

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

Vi var i scanning i dag og sørme om ikke der var en fin lille baby og hjerte der slog.. så overlægen måtte æde hans ord måtte han!

Stort tillykke 

Anmeld

10. september 2012

th

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

ståri sammen situration som dig, skal scannes kl. 14.05, så håber også min dag bliver god. lige nu er jeg bare mega bange

STORT TILLYKKE MED BEBS

Anmeld

10. september 2012

Timse

Rigtig stort tillykke

Anmeld

10. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

årh skøn update!!  stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.