Må simpelthen sige det.... jeg skal gifffteeess !! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Kamulla

Lou87 skriver:

Mange tak

Det ser os rigtig fint ud af, desværre ingen priser på deres hjemmeside. Men har li sendt dem en mail Tak for tippet

Håbede lidt på min kusines mand var ledig til at tage billeder af os , men eer han muligvis ikke..
Men kan huske dig fra min venindes bryllup her i august i Dragør
Gider du måske evt smide mig en PB med priser og sådan
Og tager du til Sorø ?

Nå du var med der?? hehe og øv han ikke var ledig... jamen send mig en PM med hvor mange timer du vil have.. så kan jeg jo se på det.. Sory er langt væk.. især når man ikke har bil, så der skulle transporten jo betales

og havde ikke lige set at der ikke stod priser.. men syntes godset er yderst smukt.. og så at det er i FAXE giver jo bare man kan tage billeder i Faxe kalkgrav.. vil ønske jeg kunne huske hvem der havde fået taget bryllupsbilleder dernede.. kan simpelthen ikke finde det... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Lou87

Den lykkelige skriver:

hvor kan du se leje priser? sjovt vi lige havde kig på detsammen!

Fik det tilsendt via mail efter jeg havde kontaktet dem
Mener hvis ikk jeg husker helt forkert at lejen lå omrking de 15.000!
Og hvis du skal dække op selv og rydde op selv, så skal man næsten leje det hele weekenden jo... så det li tre gange den pris.

Ja lidt pudsigt hehe

Anmeld

10. september 2012

Lou87

Kamulla skriver:

Nå du var med der?? hehe og øv han ikke var ledig... jamen send mig en PM med hvor mange timer du vil have.. så kan jeg jo se på det.. Sory er langt væk.. især når man ikke har bil, så der skulle transporten jo betales

og havde ikke lige set at der ikke stod priser.. men syntes godset er yderst smukt.. og så at det er i FAXE giver jo bare man kan tage billeder i Faxe kalkgrav.. vil ønske jeg kunne huske hvem der havde fået taget bryllupsbilleder dernede.. kan simpelthen ikke finde det... hehe

Hehe jep.. var jeg kort mørkt hår, briller og den eneste med hel lang kjole mener jeg, udover bruden
Du har sikkert os en del af min datter <------ 

Jeps jeg sender dig li en PB..

Må se hvad de svarer på min mail. Rart med lidt priser ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.