Må simpelthen sige det.... jeg skal gifffteeess !! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Camilla <3

Stort tillykke .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

gruener

Stort tillykke  

Anmeld

7. september 2012

Lou87

Kris89 skriver:

vi håber på budget omkring 40.000 (passer ca. med vores feriepenge plus gave fra mine forældre). men lad os nu se om det holder

det bliver ikke på den måde formelt.. det skal holdes i et spejderhus som ligger ude i skoven ved en sø, men den er bare ALTID booket... så vi var nød til at være hurtige ude...

det ligger nemlig lidt i luften at vi engang skal have alt det jord der ligger omkring det hus, så det vil jo være de perfekte omgivelser..

mn mad skal være sådan noget helstegt pattegris (lign.) skal self. ha tøj og sådan, men derudover håber vi at kunne holde det lidt alm. festagtigt.

hvad med jer? det helt store eller hvordan?

Der lyder da os fint hvis man så ender med at få et forhold til det Jeg regner med noget lidt større nok ja.. Men alt efter pris. Men ville gerne holde på noget hotel eller kro/gods lign. Så man har nogle sove muligheder og lign.Måske vi holder noget reception og må sortere lidt i mængden - for til vores datters dåb var vi 50 ca. Og det blir sku en anelse dyrt bare i mad med det jeg har set af kuvert priser. Men skide svært at sortere i folk! Men ja skide dyrt - budget er jeg slet ikk sikker på endnu. Men min mor har sagt hun gir kjolen Jeg glæder mig sådan til at prøve kjoler !!! Men er jo næsten nødt til at vente til ihvertfald et halvt år før. Ellers ka man jo ikk være helt sikker på den passer. Ska du ha blomsterpiger, brudepiger/svende og lign ? Sys det er så sødt - så har lånt min søsters børn til at gå sammen med min pige

Anmeld

7. september 2012

Lou87

gruener skriver:

Stort tillykke  

Taaak

Anmeld

8. september 2012

Lou87

Chancen skriver:

Stort tillykke .. 

Mange tak

Anmeld

8. september 2012

Kris89

Lou87 skriver:

Der lyder da os fint hvis man så ender med at få et forhold til det Jeg regner med noget lidt større nok ja.. Men alt efter pris. Men ville gerne holde på noget hotel eller kro/gods lign. Så man har nogle sove muligheder og lign.Måske vi holder noget reception og må sortere lidt i mængden - for til vores datters dåb var vi 50 ca. Og det blir sku en anelse dyrt bare i mad med det jeg har set af kuvert priser. Men skide svært at sortere i folk! Men ja skide dyrt - budget er jeg slet ikk sikker på endnu. Men min mor har sagt hun gir kjolen Jeg glæder mig sådan til at prøve kjoler !!! Men er jo næsten nødt til at vente til ihvertfald et halvt år før. Ellers ka man jo ikk være helt sikker på den passer. Ska du ha blomsterpiger, brudepiger/svende og lign ? Sys det er så sødt - så har lånt min søsters børn til at gå sammen med min pige

vi er begge landmænd, så det der hotel/kro ekstremt fint er ikk lige os

der kan vidst være 90 i de lokaler vi har lejet, så vi vil hellere have flere med venner og sådan..

åh ja kjole glæder jeg mig også bare til helt vildt... men vi er igang med projekt baby og skal i fertilitetsbehandling nu her, så jeg tør på ingen møde prøve noget endnu

ja jeg har 3 niecer og en nevø, pigerne har jeg lovet flotte kjoler

mine søskende er 12-15 år ældre end mig, så jeg var brudepige for dem i sin tid, så det skal deres børn selvf. også være for mig

Anmeld

8. september 2012

Lou87

Kris89 skriver:

vi er begge landmænd, så det der hotel/kro ekstremt fint er ikk lige os

der kan vidst være 90 i de lokaler vi har lejet, så vi vil hellere have flere med venner og sådan..

åh ja kjole glæder jeg mig også bare til helt vildt... men vi er igang med projekt baby og skal i fertilitetsbehandling nu her, så jeg tør på ingen møde prøve noget endnu

ja jeg har 3 niecer og en nevø, pigerne har jeg lovet flotte kjoler

mine søskende er 12-15 år ældre end mig, så jeg var brudepige for dem i sin tid, så det skal deres børn selvf. også være for mig

Nej okay - man skal os bare vælge lige det man selv føler for. Min kæreste ved godt jeg er "prinsesse for en dag" - typen og det er helt ok med ham Vi vil helt sikkert os helst ha en masse nære venner med frem for familie.. Så blir nok noget reception inden. Ja det en rigtig go ide så at tilbyde børnene det i stedet Syntes sådan noget som budget er skide svært - mange ting er svært og få præcis piris på jo.

Anmeld

8. september 2012

ano14316

TILLYKKE!!!

Ville bare lige smide dette link til kjolen

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

Tillykke

Anmeld

8. september 2012

K&S

Lou87 skriver:

Wee...

Endelig!! Noget som man drømmer om allerede fra man er 10 år eller lign er endelig gået i opfyldelse!!

Min dejlige kæreste friede i lørdags

Og han fortalte han allerede har booket kirke (hvilket kom bag på mig... men da jeg hørte dateoen forstod jeg)
Vi skal giftes næste år...

D. 7 sep 2013.... dvs 7-9-13

En fed dato synes jeg! Så super fedt han har taget det initiativ.

Jeg er jo allerede i gang med at kigge på diverse ting til dagen og håber nogen af jer vil dele gode erfaringer ???

- hvor købte i kjole ? var servicen i top?

- havde i live musik ? var det godt.. priser.. etc?

- hvor holdte i det ? var maden god, mulighed for overnatning osv?

- har i nogle gode billeder / ideer til specielle bryllups billeder ? (fotograf har jeg)

Skal lige siges det drejer som SJÆLLAND
og stedet hvor det skal holdes skal ikk være for langt væk i forhold til Sorø, hvor vi bliver viet

Jeg måtte li ud med det Tak fordi i læste med.

STORT TILLYKKE

Og sikke en romantisk kommende mand, der selv har planlagt dato og booket kirke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.