Lou87 skriver:
Der lyder da os fint hvis man så ender med at få et forhold til det
Jeg regner med noget lidt større nok ja.. Men alt efter pris. Men ville gerne holde på noget hotel eller kro/gods lign. Så man har nogle sove muligheder og lign.Måske vi holder noget reception og må sortere lidt i mængden - for til vores datters dåb var vi 50 ca. Og det blir sku en anelse dyrt bare i mad med det jeg har set af kuvert priser. Men skide svært at sortere i folk! Men ja skide dyrt - budget er jeg slet ikk sikker på endnu. Men min mor har sagt hun gir kjolen
Jeg glæder mig sådan til at prøve kjoler !!!
Men er jo næsten nødt til at vente til ihvertfald et halvt år før. Ellers ka man jo ikk være helt sikker på den passer. Ska du ha blomsterpiger, brudepiger/svende og lign ? Sys det er så sødt - så har lånt min søsters børn til at gå sammen med min pige 
vi er begge landmænd, så det der hotel/kro ekstremt fint er ikk lige os 
der kan vidst være 90 i de lokaler vi har lejet, så vi vil hellere have flere med venner og sådan..
åh ja kjole glæder jeg mig også bare til helt vildt... men vi er igang med projekt baby og skal i fertilitetsbehandling nu her, så jeg tør på ingen møde prøve noget endnu 
ja jeg har 3 niecer og en nevø, pigerne har jeg lovet flotte kjoler 
mine søskende er 12-15 år ældre end mig, så jeg var brudepige for dem i sin tid, så det skal deres børn selvf. også være for mig 
Anmeld