Må simpelthen sige det.... jeg skal gifffteeess !! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Lou87

ano14316 skriver:

TILLYKKE!!!

Ville bare lige smide dette link til kjolen

Tusind tak Og tak for link - men tør ikke købe den så lang tid før. Regnede med at smide lidt kg inden os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Lou87

AalborgPigen skriver:

Tillykke

Mange tak

Anmeld

9. september 2012

Lou87

K&S skriver:

STORT TILLYKKE

Og sikke en romantisk kommende mand, der selv har planlagt dato og booket kirke

Mange tak Og ja jeg var os helt målløs over han havde taget initiativ til det og booket k forvejen. Plus arrangeret med et vennepar vi skal til bryllupsmesse i januar sammen. er helt stolt af ham. Hihi. Os bare frieriet. Altså

Anmeld

9. september 2012

Den lykkelige

STORT TILLYKKE!!!
Jeg var til et bryllup igår på "sonnerupgaard".. i deres lokaler som hedder "laden".. ER DU VILD MAND!!!! Det ligger i hvalsø og er overdrevet smukt!!!! Specielt, helt råt og romantisk!!
Du kan se link her med billed galleri..
http://sonnerupgaard.dk/galleri/laden.aspx

Anmeld

9. september 2012

MyLove E

Hej stort tillykke :-):-):-)

Sorø Storkro, kan jeg anbefalde. Jeg har lige været der bare på noget weekend. De laver MEGA godt mad. Min mands bror holdte sit bryllupper der godt nok for 10 år siden. Men du skulle heller ikke være så dyrt igen. Men jo selvfølgelig koster det.. Der er også mange værelser. Det er et smukt sted:-)

Anmeld

9. september 2012

Kamulla

er ikke gift, og er ikke helt med på hvor Sorø er... men har fundet det her sted jeg er forelsket i i FAXE  Gods/Herregård og så nogle bryllupsbilleder i faxe kalkgrav... kan liiiige se det for mig... og så tillykke  

Anmeld

10. september 2012

Lou87

Den lykkelige skriver:

STORT TILLYKKE!!!
Jeg var til et bryllup igår på "sonnerupgaard".. i deres lokaler som hedder "laden".. ER DU VILD MAND!!!! Det ligger i hvalsø og er overdrevet smukt!!!! Specielt, helt råt og romantisk!!
Du kan se link her med billed galleri..
http://sonnerupgaard.dk/galleri/laden.aspx

Mange taak
Og haha hvor sjovt - har kigget på selvsamme sted og netop os laden men jeg synes det er en meget dyr leje i forhold til man så skal ha personle osv ved siden... såå..
Men ellers var det rigtig fint! Tak for tippet anyways

Anmeld

10. september 2012

Lou87

Tauf skriver:

Hej stort tillykke :-):-):-)

Sorø Storkro, kan jeg anbefalde. Jeg har lige været der bare på noget weekend. De laver MEGA godt mad. Min mands bror holdte sit bryllupper der godt nok for 10 år siden. Men du skulle heller ikke være så dyrt igen. Men jo selvfølgelig koster det.. Der er også mange værelser. Det er et smukt sted:-)

Mange tak

Og tak for tippet - har også selv kigget på dem og afventer blot en dag vi kan komme forbi og kigge..  Ser nemlig rigtig godt ud.

Du kender ikk noget live musik til en "billig" penge ?

Anmeld

10. september 2012

Lou87

Kamulla skriver:

er ikke gift, og er ikke helt med på hvor Sorø er... men har fundet det her sted jeg er forelsket i i FAXE  Gods/Herregård og så nogle bryllupsbilleder i faxe kalkgrav... kan liiiige se det for mig... og så tillykke  

Mange tak

Det ser os rigtig fint ud af, desværre ingen priser på deres hjemmeside. Men har li sendt dem en mail Tak for tippet

Håbede lidt på min kusines mand var ledig til at tage billeder af os , men eer han muligvis ikke..
Men kan huske dig fra min venindes bryllup her i august i Dragør
Gider du måske evt smide mig en PB med priser og sådan
Og tager du til Sorø ?

Anmeld

10. september 2012

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Mange taak
Og haha hvor sjovt - har kigget på selvsamme sted og netop os laden men jeg synes det er en meget dyr leje i forhold til man så skal ha personle osv ved siden... såå..
Men ellers var det rigtig fint! Tak for tippet anyways

hvor kan du se leje priser? sjovt vi lige havde kig på detsammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.