at planlægge barn nr 3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Anonym trådstarter

Hvad spillede ind da I besluttede jer for at lave nr 3?
Hvorfor 3 børn?
Var pladsen der, eller fandt i en løsning på det med deleværelse eller lign?

Min kæreste og jeg vil gerne have et barn mere, jeg har 2 han har 1 (fællesbarn)
Et 3. barn ville være super dejligt, men alligevel bliver jeg bekymret for om vi kan finde pladsen og pengene til det.
Og så kommer logistik spørgsmålet - hvordan i alverden klarer man dagen med så mange børn, forskellige behov og fritidsaktiviteter for ikke at nævne hente/bringe situationen og legeaftaler?

Ja ja jeg ved at andre klarer det, men alligevel mistror jeg miog selv, eller er i hvert fald bange for at jeg ikke kan få timerne til at slå til og dagen til at hænge sammen.
Det vil primært være mig der henter og bringer, da vi aldrig ved hvornår min kæreste er hjemme fra arbejde. -Medmindre han selvfølgelig når at få et nyt job inden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

jeanett 26

ALtså vi har 4 børn under 5år. Ved hellere aldrig hvornår kæresten er hjemme. Jeg aflevere og henter hver dag. Sørger for alt i huset er ordnet. Vores børn deler værelse, før hen var det jo normalt man boede flere på mindre plads end de fleste gøre i dag. Synes bare det er i gang

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

ALtså vi har 4 børn under 5år. Ved hellere aldrig hvornår kæresten er hjemme. Jeg aflevere og henter hver dag. Sørger for alt i huset er ordnet. Vores børn deler værelse, før hen var det jo normalt man boede flere på mindre plads end de fleste gøre i dag. Synes bare det er i gang

arbejder du ikke? griner..

Anmeld

4. september 2012

Kamilla-m

jeanett 26 skriver:

Jeg har tre børn, den ældste er fire og har damp, han kræver enormt meget hele tiden.
Men vi klare der trods vi begge er under uddannelse
Det hele kommer meget automatisk hvis man kan sige det sådan
Her efter jul skal de to begge i dagpleje samme sted, hvilket gør det lidt lettere om morgen
Min kæreste har børnene med hjem når han har fri, fordi han har vores bil i skole
Det hele kører fint
Men selvfølgelig ikke en dans på roser - men vi nyder dem og de har ekstrem glæde af hinanden <3

Anmeld

5. september 2012

jeanett 26

Ja de har et helt utroligt sammen hold og forhold til hinanden. Det fs virkelig guld værd. Jo arbejde når jeg ikke er på barsel. Vi har en på 4år, 3år, 2 1/2år og en på 7mdr. Vi har begge de små i samme dagpleje. Og de 2 store i hver deres børnehave

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Jeg har tre børn, den ældste er fire og har damp, han kræver enormt meget hele tiden.
Men vi klare der trods vi begge er under uddannelse
Det hele kommer meget automatisk hvis man kan sige det sådan
Her efter jul skal de to begge i dagpleje samme sted, hvilket gør det lidt lettere om morgen
Min kæreste har børnene med hjem når han har fri, fordi han har vores bil i skole
Det hele kører fint
Men selvfølgelig ikke en dans på roser - men vi nyder dem og de har ekstrem glæde af hinanden <3

det er også det jeg tænker - at det hele nok giver sig selv i sidste ende

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

Ja de har et helt utroligt sammen hold og forhold til hinanden. Det fs virkelig guld værd. Jo arbejde når jeg ikke er på barsel. Vi har en på 4år, 3år, 2 1/2år og en på 7mdr. Vi har begge de små i samme dagpleje. Og de 2 store i hver deres børnehave

frygter bare at det belaster forholdet for meget - mærkelig tanke, for vi har det helt fantastisk sammen min kæreste og jeg.. Men det er vel en frygt man altid har.
Men der sker jo også meget på 9 mdr - tænker at der er stor forskel på at være 1 år og 9 mdr til at være 2 år og 6 mdr. Tingene med den lille (storebror) bliver nemmere og han nå at lære at udtrykke sig lidt mere tydeligt inden lillebror/søster ville komme.

ÅHHH alle de tanker..

Anmeld

5. september 2012

Ditter

Må sige at havde jeg muligheden havde jeg uden tvivl valgt nr 3.
Pladsen skal man nok finde ud af... Og tror nu nok det hele skal lykkes med 3 børn.
Nu har jeg ikke 3 børn men på mine 2 børn er der 2 år og 5 mdr,
og syntes faktisk gik rimelig nemt, den store er jo alligevel så stor så de kan lidt selv. Og vores den store var utrolig glad for den lille og de underholdte hinanden rigtig godt...
Hvis ønsket er der, tror jeg nu nok i skal klare det....
Såååå sæt i gang :-)

Anmeld

5. september 2012

Vidunderligeunger

jeanett 26 skriver:

HVORDAN??? jeg kan knapt få det til at hænge sammen med 2 under 2 år... 

Anmeld

6. september 2012

jeanett 26

Hehe. Sådan er man jo forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.