hvilket tyrkisk navn synes i er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Moar2012

Aisha skriver:

Jeg har stemt Samet, Elsker bare det navn. Det lyder rigtig sødt på tyrkisk Synes da heller ikke det er svært at udtale

Jeg kan også sagtens udtale det:-) men jeg er bare i tvivl:-) dejligt med input fra andre af også:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

.....

Synes at Samet er et rigtig pænt navn. Ville ikke vælge Malik da jeg desværre ikke synes det er så specielt mere

Så jeg håber i vælger Samet

Anmeld

4. september 2012

MorDk

Bøllen skriver:

Har stemt Malik syntes det er pæneste og passer godt til yasmin

Her er jeg enig

Anmeld

4. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Moar2012 skriver:

Har en tyrkisk mand som gerne vil have vores søn skal have et tyrkisk navn. Vi er kommet frem til 4 forskellige men hvilket synes i fungere bedst i danmark??

Skriv gerne hvorfor i har valgt som i har...

Vores datter hedder Yasmin

Har stemt Malik, men synes samet og jasmin også lyder sødt. Men samet, lyder bare ikke som en der erhalv dansker. Hvad med sammie og jasmin i stedet for?

Anmeld

4. september 2012

Tullepigen90

Jeg har stemt Malik. Det passer godt til Yasmin og kan fungere godt både på dansk og tyrkisk

Anmeld

4. september 2012

BabyMus

Jeg har også stemt Malik, det tror jeg bliver nemmest at udtale i Danmark. Det passer også godt til Yasmin. Samet er også fint, bortset for det. (:

Anmeld

4. september 2012

Muhmi

Malik

Anmeld

4. september 2012

M (:

Har stemt Malik, da det er nemt at udtale på dansk. Samet, skal det siges "Samé" eller med et tydeligt t; "Sa-met"?

Anmeld

4. september 2012

2721

Malik omend jeg blev lidt i tvivl når der skal stå sammen med bernhardt

Anmeld

4. september 2012

Faith

Har stemt Malik. Det er både tyrkisk og dansk og passer godt til jeres datters navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.