hvilket tyrkisk navn synes i er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: som overskriften lyder..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.038 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Moar2012

Har en tyrkisk mand som gerne vil have vores søn skal have et tyrkisk navn. Vi er kommet frem til 4 forskellige men hvilket synes i fungere bedst i danmark??

Skriv gerne hvorfor i har valgt som i har...

Vores datter hedder Yasmin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

bøllen

Har stemt Malik syntes det er pæneste og passer godt til yasmin

Anmeld

4. september 2012

LouiseRH

Jeg synes Malik og Yasmin klinger godt
Desuden er Malik nemt at udtale og det er også noget man som dansker kunne kalde sin søn

Anmeld

4. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Malik, for det synes jeg faktisk er ret sødt og nemt at sige

Anmeld

4. september 2012

Frk. Himmelblå

Har stemt Malik, da jeg synes, det er smart, at det både er et brugt tyrkisk OG dansk navn. Hvilket Yasmin jo også efterhånden er. Smukke multikulti-navne efter min mening 

Anmeld

4. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Malik helt klart. Det bliver brugt i mange lande rundt omkring i verden, mener vist nok at det også bliver brugt på grønlandsk, hvor det så bare bliver udtalt lidt anderledes.

De andre er efter min mening MEGET tyrkiske i sin udtale. Ikke at der er noget galt i det, men hvis det skal være et kompromis, synes jeg bedst om Malik.

Anmeld

4. september 2012

Moar2012

Selv synes jeg godt om malik men manden er helt forelsket i Samet:-) sys det er svært

Anmeld

4. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Moar2012 skriver:

Selv synes jeg godt om malik men manden er helt forelsket i Samet:-) sys det er svært

Hvad så med at give knægten et mellemnavn, så kan i begge "få lov" til at bestemme

Anmeld

4. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har stemt Samet, Elsker bare det navn. Det lyder rigtig sødt på tyrkisk Synes da heller ikke det er svært at udtale

Anmeld

4. september 2012

Moar2012

Rikke&Liam skriver:

Hvad så med at give knægten et mellemnavn, så kan i begge "få lov" til at bestemme

Han skal opkaldes efter oldefar til mellemnavn:-) noget så dansk som bernhardt hehe:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.