Baby og su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

jeanett1988

Har du husket at du kan søge om økonomisk friplads hos kommunen?

Ja det har vi også gjort, men ifølge dem tjener vi stadig for meget til at kunne få det hele betalt :/

Men dette er jo fordi man skal beregne et halvt år frem i tiden, og da jeg skal i praktik hvor jeg får elev løn i nogle af månederne, ser det jo ud for dem som om min indkomst pr. måned er reelt højere end den i virkelighedem er.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

christina92

Jeg er på barsel fra mit studie nu, jeg har termin d. 6 Oktober.

Kæresten er pånuværende tidspunkt også på SU, fra oktober af får han så mixklip, altså et ekstra klip hver måned indtil han er færdig udd. først i feb. Der efter håber vi da på at han får fast arbejde, men er han næsten garanteret det sted han var i praktik

Så her bliver det umiddelbart ikke et problem

Anmeld

4. september 2012

christina92

Men ved jo så ikke hvordan det er at starte op igen og jo heller ikke hvordan det ville være hvis kæresten var på alm. SU  altså uden mixklip osv.

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

jeanett1988 skriver:

Ja det har vi også gjort, men ifølge dem tjener vi stadig for meget til at kunne få det hele betalt :/

Men dette er jo fordi man skal beregne et halvt år frem i tiden, og da jeg skal i praktik hvor jeg får elev løn i nogle af månederne, ser det jo ud for dem som om min indkomst pr. måned er reelt højere end den i virkelighedem er.  

Ja, det er noget skidt med de lønnede praktikker :-) Men i må da kunne få halvdelen i hvert fald. Det får vi da på trods af at min mand arbejder fuld tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.