Bdsm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

modesty

JulieWH skriver:

Det er ikke ham, som er lukket for ideen, det er mig (med ham). Vi har kendt hinanden længe og han har ikke et sadistisk ben i kroppen

Heheh, ja så nytter det jo ikke rigtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

baby012

Faktisk, så synes jeg det ord passer meget godt til beskrivelsen af BDSM  Da det jo netop handler om smerte, tvang, og ydmygelse.. Tror det er brugt for at gøre det mere dramatisk, og for at fremme forståelsen for hvad det er.. Personligt er jeg slet ikke til det, og mener på ingen måde sex skal være hverken smertefuldt, ydmygende, eller have noget med tvang at gøre.. Men det er Jo heldigvis forskelligt for alle menesker hvad vi er til seksuelt  

Anmeld

3. september 2012

anynom

Lahn11 skriver:

Faktisk, så synes jeg det ord passer meget godt til beskrivelsen af BDSM  Da det jo netop handler om smerte, tvang, og ydmygelse.. Tror det er brugt for at gøre det mere dramatisk, og for at fremme forståelsen for hvad det er.. Personligt er jeg slet ikke til det, og mener på ingen måde sex skal være hverken smertefuldt, ydmygende, eller have noget med tvang at gøre.. Men det er Jo heldigvis forskelligt for alle menesker hvad vi er til seksuelt  

For mig handler det bare primært om blind tillid - ikke ydmygelse og smerte.
Det handler om at give sig hen og stole på at ens grænser bliver presset, men aldrig overskredet. Det er tilliden mellem Herren og mig

Anmeld

3. september 2012

anynom

HeXeri skriver:

I min verden har BDSM uendeligt lidt med dæmoniske kræfter at gøre. Men det er meget typisk for mennesket at få kludret forskellige mørke sider af livet sammen. I min verden hører dæmoner hjemme i den magiske verden, i den sorte magi især.

Dæmoniske kræfter er et levn fra antikkens litteratur...

BDSM er en sexpræference. Intet andet.

Jeg synes det er noget pjat, så får den lige en på godda'en med spænding til de danske husmødre - skidt pyt om man lige får de korrekte betegnelser med.

Det er faktisk en utroligt god bog, jeg læste den i går eftermiddags. Kunne slet ikke lægge den fra mig og hold op hvor var jeg træt af slutningen Men det er jo selvfølgelig også fordi den nærmest var baseret på alle mine fantasier

Anmeld

3. september 2012

Holbæktrunten

Selve ordet "dæmonisk" tænker jeg er brugt for at provokere dem der finder s/m interessant - og pirre nysgerrigheden hos dem der ikke ved så meget om det (endnu).

Sex og provokation sælger - vi elsker at blive forargede (og sex, haha).

Bdsm har jeg ikke et specielt personligt forhold til, men synes at det er en helt fin og reel lyst, og det kan ikke få mig op af stolen at andre dyrker den.

Tor desuden at de fleste kvinder (og sikkert også mænd), har en lillebitte masochist gemt inden i sig - for hvilken kvinde tænder ikke på en "rigtig" mand, der kan rive os rundt i sengen?

Og hvem nyder ikke at slippe kontrollen et øjeblik, og bare tage imod? Kan sagtens se at det måske er nemmere hvis man bliver domineret i sengen...

Anmeld

3. september 2012

baby012

JulieWH skriver:

For mig handler det bare primært om blind tillid - ikke ydmygelse og smerte.
Det handler om at give sig hen og stole på at ens grænser bliver presset, men aldrig overskredet. Det er tilliden mellem Herren og mig

Ja okay (: man ser det vel også forskelligt for om man er til det eller ej.. Har aldrig prøvetydet, så skal ikke kunne udtale mig om det.. Men når jeg læser om det, lyder det ikke behageligt

Anmeld

4. september 2012

PiaMorTil2

JulieWH skriver:

Ej, det blev vist også lidt rodet

Spørgsmålet er i bund og grund; Hvad er folks syn på BDSM? I forhold til at det faktisk er meget udbredt og der så bliver brugt termen 'dæmonisk' om det.

Jeg er selv BDSM'er..

Jeg er så modsat dig både s'er og m'er jeg nyder begge sider...

Jeg kender rigtig mange der nyder det univers på rigtig mange måde..

Jeg syntes det er rart det ikke længere er så stort et tabu i dagens danmark..

Anmeld

4. september 2012

PiaMorTil2

Faith skriver:

Nu spørger jeg sikkert vildt dumt. Men hvad vil det helt præcist sige at være masocist?

Masochisme  er en  parafili , der karakteriseres ved den seksuelle lyst eller passion til at være den underkastede i et ellers erotisk forhold, der ellers sagtens kan være ligestillet. 

Derfor er den traditionelle opfattelse af masochisme: (Sygelig), kønslig tilfredsstillelse ved at lide eller blive tilføjet smerte.

Masochistens ideelle partner er en  sadist, en person, der opnår seksuel tilfredsstillelse, ved at indtage en dominerende rolle i et erotisk forhold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.