Bdsm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

TeamRocket

Mon ikke ordet er brugt for at gøre det lidt mere 'farligt og spændene' ? Tror ikke det skal tages bokstaveligt at man er dæmon hvis man dyrker den slags sex. Forskellige mennesker dyrker forskellige ting, og fred være med det hvis de overholder loven imens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Sara.

Faith skriver:

Mon det er os der bare er helt vildt kedelige?

Haha..

Tjah

Anmeld

2. september 2012

TeamRocket

Faith skriver:

Nu spørger jeg sikkert vildt dumt. Men hvad vil det helt præcist sige at være masocist?

Når man f.eks tænder på tvang, ydmygelse og smerte Slog det op på google

Anmeld

2. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg opfatter ikke dæmonisk som et negativt ord i den kontekst - mere som noget grænseoverskridende, noget, der føles farligt og dragende på samme tid. Og det vel netop "pointen" i BDSM - at det skal føles lidt forbudt og farligt.

Anmeld

2. september 2012

Faith

TeamRocket skriver:

Når man f.eks tænder på tvang, ydmygelse og smerte Slog det op på google

Ja det kunne jeg jo sådan set osse bare ha gjort

Hmm, ja så tror jeg ikke jeg er masocist..... Er ikke synderligt glad for tvang, smerte og ydmygelse

Anmeld

2. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
JulieWH skriver:

Og så er det vist god stil at TS selv starter

Jeg skal være ærlig og sige, at BDSM miljøet fascinerer mig meget - og at det er en stor fantasi i mit liv. Jeg har normalt brug for at have kontrol over alt og derfor tænder det mig at miste kontrollen fuldstændig (ja, jeg er masocist). Det er dog ikke noget jeg praktiserer i mit nuværende forhold, men jeg har 'brugt' det meget tidligere med andre partnere og det fylder stadig meget i fantasien.
Derfor ligger det mig også fjernt at det skulle være noget 'dæmonisk' og at det er 'forkert'.

Men der er da heller ikke på nogen måde lagt op til, at det seksuelle spil i trilogien er forkert?? Tværtimod, vil jeg mene.

Anmeld

3. september 2012

anynom

modesty skriver:

Jeg tror ikke at du skal lægge så meget i et ord. Tværtimod kan det vel netop være et tændingspunkt for nogle at kalde det "dæmonisk". Det kan jo bare være at køre videre på en fantasi.

Jeg har det fint med BDSM og det har manden også....

Det må være svært at have en lyst som ikke kan udleves i ens parforhold. Har I snakket om hvad udsigterne er i forhold til det? Er det noget han måske kan varme op til, eller er han helt lukket?

Det er ikke ham, som er lukket for ideen, det er mig (med ham). Vi har kendt hinanden længe og han har ikke et sadistisk ben i kroppen

Anmeld

3. september 2012

anynom

Tak for alle svarene - jeg lægger vist for meget i det ord For mig passer det bare ikke ind i den kontekst

Anmeld

3. september 2012

2babygirls

JulieWH skriver:

Jeg faldt over en anmeldelse af bogen 'Fanget' - endda her på Baby.dk blandet andre.

Her står
'Første bind i erotisk bestsellertrilogi om mødet mellem den gådefulde forretningsmand Christian Grey og den 21-årige litteraturstuderende Anastasia Steele. Sammen – men på Christians betingelser – kaster de sig ud i et vovet passioneret forhold, som ikke kun afslører Christian Greys dæmoniske seksuelle præferencer, men også blotlægger en side, Ana aldrig havde troet fandtes, en mørk side af hendes eget umættelige begær.'

Det, som jeg har highlightet med rød, er hvad jeg studser over. BDSM = dæmonisk?

Lad mig høre, hvad I tænker om det. Og for folk, som ikke er så meget inde i det 'miljø', BDSM er i bund og grund Bondage, Disciplin, Dominans, Sadisme, Masochisme.
Og hold venligst debatten stueren, alle er ikke ens og alle har langt fra de samme seksuelle lyster og fantasier!

Har ikke læst den, men moret mig over anmeldelsen af Maren på hendes blog.

http://marensblog.dk/page/5/

Anmeld

3. september 2012

HeXeri

JulieWH skriver:

Jeg faldt over en anmeldelse af bogen 'Fanget' - endda her på Baby.dk blandet andre.

Her står
'Første bind i erotisk bestsellertrilogi om mødet mellem den gådefulde forretningsmand Christian Grey og den 21-årige litteraturstuderende Anastasia Steele. Sammen – men på Christians betingelser – kaster de sig ud i et vovet passioneret forhold, som ikke kun afslører Christian Greys dæmoniske seksuelle præferencer, men også blotlægger en side, Ana aldrig havde troet fandtes, en mørk side af hendes eget umættelige begær.'

Det, som jeg har highlightet med rød, er hvad jeg studser over. BDSM = dæmonisk?

Lad mig høre, hvad I tænker om det. Og for folk, som ikke er så meget inde i det 'miljø', BDSM er i bund og grund Bondage, Disciplin, Dominans, Sadisme, Masochisme.
Og hold venligst debatten stueren, alle er ikke ens og alle har langt fra de samme seksuelle lyster og fantasier!

I min verden har BDSM uendeligt lidt med dæmoniske kræfter at gøre. Men det er meget typisk for mennesket at få kludret forskellige mørke sider af livet sammen. I min verden hører dæmoner hjemme i den magiske verden, i den sorte magi især.

Dæmoniske kræfter er et levn fra antikkens litteratur...

BDSM er en sexpræference. Intet andet.

Jeg synes det er noget pjat, så får den lige en på godda'en med spænding til de danske husmødre - skidt pyt om man lige får de korrekte betegnelser med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.