JulieWH skriver:
Jeg faldt over en anmeldelse af bogen 'Fanget' - endda her på Baby.dk blandet andre.
Her står
'Første bind i erotisk bestsellertrilogi om mødet mellem den gådefulde forretningsmand Christian Grey og den 21-årige litteraturstuderende Anastasia Steele. Sammen – men på Christians betingelser – kaster de sig ud i et vovet passioneret forhold, som ikke kun afslører Christian Greys dæmoniske seksuelle præferencer, men også blotlægger en side, Ana aldrig havde troet fandtes, en mørk side af hendes eget umættelige begær.'
Det, som jeg har highlightet med rød, er hvad jeg studser over. BDSM = dæmonisk?
Lad mig høre, hvad I tænker om det. Og for folk, som ikke er så meget inde i det 'miljø', BDSM er i bund og grund Bondage, Disciplin, Dominans, Sadisme, Masochisme.
Og hold venligst debatten stueren, alle er ikke ens og alle har langt fra de samme seksuelle lyster og fantasier!
I min verden har BDSM uendeligt lidt med dæmoniske kræfter at gøre. Men det er meget typisk for mennesket at få kludret forskellige mørke sider af livet sammen. I min verden hører dæmoner hjemme i den magiske verden, i den sorte magi især.
Dæmoniske kræfter er et levn fra antikkens litteratur...
BDSM er en sexpræference. Intet andet.
Jeg synes det er noget pjat, så får den lige en på godda'en med spænding til de danske husmødre - skidt pyt om man lige får de korrekte betegnelser med.
Anmeld