Test for celleforandringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager du imod tilbuddet om test for celleforandring?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.187 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Maja_4000

Får du lavet den test ?

Jeg har lige fået indkaldelsen , og jeg har ærlig talt ikke lyst til det ! Har aldrig fået lavet en gu - heller ikke under min graviditet .. Og det har jeg det egentlig fint med

Men jeg vil jo sjovt nok heller ikke have kræft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Muhmi

Ja, men hver gang jeg bliver indkaldt har Anders lige gjort mig gravid, så det er lidt svært at tage imod tilbudet hehe

Anmeld

2. september 2012

Mutti2B

Ja det kan jeg love dig for at jeg gør. Jeg har fået foretaget 2 keglesnit, så det er noget jeg får tjekket ofte.

Anmeld

2. september 2012

Lullaby

Ja det har jeg. Min søster er lige fået et keglesnit og jeg er rigtig glad for, at vi får det tjekket regelmæssigt hende og jeg. Jeg selv havde celleforandringer som heldigvis gik i sig selv

Anmeld

2. september 2012

Maja_4000

Muhmi skriver:

Ja, men hver gang jeg bliver indkaldt har Anders lige gjort mig gravid, så det er lidt svært at tage imod tilbudet hehe

Hahaha .. Det lyder som om du er gravid altid

Anmeld

2. september 2012

Maja_4000

Mutti2B skriver:

Ja det kan jeg love dig for at jeg gør. Jeg har fået foretaget 2 keglesnit, så det er noget jeg får tjekket ofte.

Iih .. Jeg burde jo også ..

Anmeld

2. september 2012

Maja_4000

Lullaby skriver:

Ja det har jeg. Min søster er lige fået et keglesnit og jeg er rigtig glad for, at vi får det tjekket regelmæssigt hende og jeg. Jeg selv havde celleforandringer som heldigvis gik i sig selv

Det var godt

Jeg burde jo nok også få det gjort :b

Anmeld

2. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig. Jeg har fået lavet et keglesnit som blev opdaget ved en rutine undersøgelse. Jeg får det nu tjekket hvert år.

Anmeld

2. september 2012

Madam Blå

Ja, jeg skal til mit første celleskrab på tirsdag. Samtidig får jeg HPV-vaccinen.

Jeg kender alt for mange med celleforandringer, og en hel del, der har fået lavet et keglesnit. Og de er max 27 år.. Så jeg tror det er rigtig vigtigt at få det gjort med det samme. Tre af mine tætteste veninder går til hyppige tjek, pga svære celleforandringer.<

Og hey - når man kan komme kræften i forkøbet, så burde man da gøre det, ikke?

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Hahaha .. Det lyder som om du er gravid altid

Har jeg næsten været siden jeg blev 25... Men tror simpelthen at jeg blev "glemt" i det år hvor jeg ammede Silas, for da jeg blev gravid igen og registreret i systemet igen, gik der ikke mere end en uge inden jeg havde en ny indkaldelse til undersøgelse... Synes det virker lidt underligt....

Men vil meget gerne have den foretaget, jeg vil bare ikke gøre det mens jeg er gravid, selvom jeg har hørt at man godt kan... Det må du ikke hænge mig op på om man kan, men synes jeg har hørt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.