Har i køkkenmaskine eller hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

nattergalen

Her hjemme har vi en chefon på 1800W og en skål på 7 liter.. 
Den er stålfarvet og er derfor diskret og pæn, og så er den heller ikke så tung at rumstrere rundt med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

dpb

Den lykkelige skriver:

Ja nu er jeg jo blevet mere seriøs med mine kager.. eller i hvert fald får jeg flere og flere der gerne vil have lavet en..  og det jo dejlig..
MEN sidste uge havde jeg to kager og jeg bruger kun alm. håndmixer.. den begyndte så at ryge og sige mærkelige lyde  Tegn på man har brugt den liiiidt for meget de dage
Men hvad har i? Jeg snakkede lige med min kæreste som mente at nu skulle jeg vist til at have en rigtig god og robust køkkenmaskine.. men har jo hørt godt om kicthen aid (staves?), men de jo monster dyre.. Men så så en fra OBH Nordica som også er i stål og virkelig robust.. fandt den så på nettet til 1000 kr mindre end i kop og kande  vildt!! Men hvad bruger i? Hvad ville i selv købe/anbefale?

Her har vi (jeg) en kenwood km020 og er super glad for den

Qnuz

Anmeld

1. september 2012

Mumto3

Vidunderligeunger skriver:

jamen at man ligefrem køber en KØKKEN maskine, som er pisse ringe, fordi den er køn, i stedet for en der er god, men grimmere.. Det er sjovt.. Men altså på den gode måde

Nå sådan! Ja det kan jeg godt se, men glæder mig alligevel til at få en ny ;-)

Anmeld

2. september 2012

Mumto3

Vidunderligeunger skriver:

jamen at man ligefrem køber en KØKKEN maskine, som er pisse ringe, fordi den er køn, i stedet for en der er god, men grimmere.. Det er sjovt.. Men altså på den gode måde

HaHa....alt denne snak om køkkenmaskiner og design og funktionalitet fik mig alligevel til at tænke mig om to gange. -og nu har jeg lige bestilt og betalt for en ny maskine (min Kitchen Aid brød jo sammen) og tja da:   Det er ikke en Kitchen Aid igen.. Nu blev det til en Assistent til 4895kr, og så håber jeg at den er god. Jeg glæder mig vildt meget til at modtage den med posten. Så skal der bages -og laves pasta

Nu læste jeg og flere på nettet som havde haft ind til flere Kitchen Aid som var brudt sammen, og nu var gået over til denne maskine og deres erfaring var at den var helt fantastisk. Derudvoer så er der 5 års garanti på motoren, så det sætter jeg også pris på. Yder mere så kan den have meget mere dej, end min gamle maskine. Er så spændt på at modtage den. Så tak for at du lige fik mig til at tænke mig om igen

Anmeld

3. september 2012

Vidunderligeunger

Mumto3 skriver:

HaHa....alt denne snak om køkkenmaskiner og design og funktionalitet fik mig alligevel til at tænke mig om to gange. -og nu har jeg lige bestilt og betalt for en ny maskine (min Kitchen Aid brød jo sammen) og tja da:   Det er ikke en Kitchen Aid igen.. Nu blev det til en Assistent til 4895kr, og så håber jeg at den er god. Jeg glæder mig vildt meget til at modtage den med posten. Så skal der bages -og laves pasta

Nu læste jeg og flere på nettet som havde haft ind til flere Kitchen Aid som var brudt sammen, og nu var gået over til denne maskine og deres erfaring var at den var helt fantastisk. Derudvoer så er der 5 års garanti på motoren, så det sætter jeg også pris på. Yder mere så kan den have meget mere dej, end min gamle maskine. Er så spændt på at modtage den. Så tak for at du lige fik mig til at tænke mig om igen

jamen velbekom da  
lige omvendt fik du mig til at tage min ned fra køkkenbordet og i et skab, for ja den er sgu ik for køn  plus det er med hvid plastic skål og ikke stål.. sååh selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.