Har i køkkenmaskine eller hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Troldemommi

Min hjerne ønsker sig en kenwood køkkenmaskine men mit hjerte ønsker sig en Kitchen Aid i tranebærfarven

Men indtil videre har jeg ingen

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Linsi

Den lykkelige skriver:

Ja nu er jeg jo blevet mere seriøs med mine kager.. eller i hvert fald får jeg flere og flere der gerne vil have lavet en..  og det jo dejlig..
MEN sidste uge havde jeg to kager og jeg bruger kun alm. håndmixer.. den begyndte så at ryge og sige mærkelige lyde  Tegn på man har brugt den liiiidt for meget de dage
Men hvad har i? Jeg snakkede lige med min kæreste som mente at nu skulle jeg vist til at have en rigtig god og robust køkkenmaskine.. men har jo hørt godt om kicthen aid (staves?), men de jo monster dyre.. Men så så en fra OBH Nordica som også er i stål og virkelig robust.. fandt den så på nettet til 1000 kr mindre end i kop og kande  vildt!! Men hvad bruger i? Hvad ville i selv købe/anbefale?

jeg købte en temmelig dyr retro bosch for to år siden, en af de store køkkenmaskiner med blender, 5 forskellige piskere og arme. Bruger den stort set aldrig! jeg har brugt den få gange hvis jeg skulle lave brød og boller i meget store mængder når jeg fryser ned. men synes nu det bedst når det er friskt : jeg bruger altid min lille håndpisker fra bosch med både pisk og ælte arme, og når jeg lige skal blende noget bruger jeg også den.  den har holdt i mange år.. havde en ældre bosch fra mine forældre da jeg flyttede hjemmefra den begyndte også pludselig at ryge, men den var fandme også brugt

Anmeld

31. august 2012

Linsi

Lindi skriver:

jeg købte en temmelig dyr retro bosch for to år siden, en af de store køkkenmaskiner med blender, 5 forskellige piskere og arme. Bruger den stort set aldrig! jeg har brugt den få gange hvis jeg skulle lave brød og boller i meget store mængder når jeg fryser ned. men synes nu det bedst når det er friskt : jeg bruger altid min lille håndpisker fra bosch med både pisk og ælte arme, og når jeg lige skal blende noget bruger jeg også den.  den har holdt i mange år.. havde en ældre bosch fra mine forældre da jeg flyttede hjemmefra den begyndte også pludselig at ryge, men den var fandme også brugt

glemte lige at skrive at jeg ville anbefale en fra bosch da min mor har kitchen aid og far kenwood.. begge af deres maskiner skal man heletiden skrabe dej ned fra kanterne med : og desuden er det stort set de samme slags motorer der er i dem alle. Ville tage den der var mest rengøringsvenlig

Anmeld

31. august 2012

Thereseh

Den lykkelige skriver:

Ja nu er jeg jo blevet mere seriøs med mine kager.. eller i hvert fald får jeg flere og flere der gerne vil have lavet en..  og det jo dejlig..
MEN sidste uge havde jeg to kager og jeg bruger kun alm. håndmixer.. den begyndte så at ryge og sige mærkelige lyde  Tegn på man har brugt den liiiidt for meget de dage
Men hvad har i? Jeg snakkede lige med min kæreste som mente at nu skulle jeg vist til at have en rigtig god og robust køkkenmaskine.. men har jo hørt godt om kicthen aid (staves?), men de jo monster dyre.. Men så så en fra OBH Nordica som også er i stål og virkelig robust.. fandt den så på nettet til 1000 kr mindre end i kop og kande  vildt!! Men hvad bruger i? Hvad ville i selv købe/anbefale?

Jeg har en Kitchen Aid og elsker den. Den kan klare alt som jeg bruger den til. Rugbrød, gærdej, pastadej, cremer, farser... Tja, kan ikke se hvad jeg skulle proppe i den der skulle få den til at brænde sammen 

Min mor har en Kenwood. Den er hun ret glad for. 

Anmeld

31. august 2012

Vidunderligeunger

Mumto3 skriver:

Øh, hvad har du ikke hørt før? Der er da mange mennesker der betaler for design. Man kan få billige møbler og så kan man få rigtig dyre designmøbler og det er da ikke unormalt at nogle gerne betaler for design. Jeg synes det er noget fis at Kitchen Aïd slår sig op på at hold i 30 år, for det gør de ikke, men jeg synes de er pæn, og derfor vil jeg gerne investere i en ....igen

jamen at man ligefrem køber en KØKKEN maskine, som er pisse ringe, fordi den er køn, i stedet for en der er god, men grimmere.. Det er sjovt.. Men altså på den gode måde

Anmeld

31. august 2012

Ploffer

Den lykkelige skriver:

Jeg har en Kenwood km616 og jeg elsker den.... ville (næsten) ikke kunne leve uden mine forældre har Kitchen Aid og jeg er ikke! imponeret...

til de mængder dej man nogle gange skal lave til bestillingskager, vil jeg klart anbefale Kenwood da den har en større skål og bedre motor....

Anmeld

31. august 2012

Benjamins'mor

Jeg har en kenwood røremaskine

Anmeld

31. august 2012

Benjamins'mor

Kan ikke huske hvad min kenwood hedder ^^
Men den er rigtigt gammel, har fået den af min oldemor da hun ikke rigtigt brugte den længere, og den er rigtigt god.
Dog ikke køn, men det vigtigste er den er god

Anmeld

1. september 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har lige købt en Kenwood Premier Major med en motor på 1200W. Den er super.

Mine forældre har en Kenwood, som er omkring 12 år gammel og den virker stadig uden problemer.

Min svigermor har en Kitchen Aid og den har været til rep. 3 gange indenfor det første år, tror hun havde fået en mandags model
Kitchen Aid's motor ligger på 350W mener jeg.

Jeg ville nok kigge på motor størrelsen og størrelsen på skålen i forhold til mit behov. Kender ikke de andre maskiner på market og udseende er en smagssag. Personligt synes jeg Kenwood er pænt og Kitchen Aid grimt

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

1. september 2012

Ina33

Jeg har ikke køkkenmaskine, men vil virkelig gerne have en.

Jeg har ønsket mig en Kitchen aid, men det er mest fordi jeg synes den er rigtig flot....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.