Har i køkkenmaskine eller hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.702 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Den lykkelige

Ja nu er jeg jo blevet mere seriøs med mine kager.. eller i hvert fald får jeg flere og flere der gerne vil have lavet en..  og det jo dejlig..
MEN sidste uge havde jeg to kager og jeg bruger kun alm. håndmixer.. den begyndte så at ryge og sige mærkelige lyde  Tegn på man har brugt den liiiidt for meget de dage
Men hvad har i? Jeg snakkede lige med min kæreste som mente at nu skulle jeg vist til at have en rigtig god og robust køkkenmaskine.. men har jo hørt godt om kicthen aid (staves?), men de jo monster dyre.. Men så så en fra OBH Nordica som også er i stål og virkelig robust.. fandt den så på nettet til 1000 kr mindre end i kop og kande  vildt!! Men hvad bruger i? Hvad ville i selv købe/anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

jydeinden

Den lykkelige skriver:

Ja nu er jeg jo blevet mere seriøs med mine kager.. eller i hvert fald får jeg flere og flere der gerne vil have lavet en..  og det jo dejlig..
MEN sidste uge havde jeg to kager og jeg bruger kun alm. håndmixer.. den begyndte så at ryge og sige mærkelige lyde  Tegn på man har brugt den liiiidt for meget de dage
Men hvad har i? Jeg snakkede lige med min kæreste som mente at nu skulle jeg vist til at have en rigtig god og robust køkkenmaskine.. men har jo hørt godt om kicthen aid (staves?), men de jo monster dyre.. Men så så en fra OBH Nordica som også er i stål og virkelig robust.. fandt den så på nettet til 1000 kr mindre end i kop og kande  vildt!! Men hvad bruger i? Hvad ville i selv købe/anbefale?

personligt vil jeg ikke anbefale kitchen aid da motoren er ret lidt kraftige i dem, men kommer self an på om det kun er til kage du skal bruge den

vi har en no name, den er somend okay, men ville da helst have haft en kenwood

Anmeld

31. august 2012

Maise86

Vi har en Kenwood og den er jeg rigtig glad for

Anmeld

31. august 2012

Lullaby

Har Kenwood og den er bare rigtig god, det er så fedt at den pisker det jeg skal bruge imens jeg selv kan lave noget andet

Anmeld

31. august 2012

lhn89

Her hjemme vil vi gerne have denne udgave af kitchenaid  http://www.emmers.dk/product_info.php?cPath=29_65_66&products_id=2672 den er godt nok utrolig dyr! men vi håber på at kunne finde den billigere i fx england eller usa 

Vi går meget op i design og kvalitet og denne model synes vi opfylder alle vores ønsker. Selvom at det er MANGE penge, så synes jeg de er godt givet ud, når man tænker på hvor mange år man har den  

Anmeld

31. august 2012

Mumto3

Jeg har en Kitchen Aid, og den er brændt sammen. Jeg mener faktisk at den er blevet testet og at den ikke er særlig god, netop med en svag motor. Men jeg har nu tænkt mig at købe en magen til igen, af den simple grund at den står fremme på bordet og jeg synes det er en pæneste røremaskine der findes og jeg gider ikke have noget grimt stående i køkkenet. Så kan det godt være at den ikke er lige så god som de andre køkkenmaskiner, men det er der ikke noget at gøre ved. Her betaler jeg for designet.

Anmeld

31. august 2012

Vidunderligeunger

Mumto3 skriver:

Jeg har en Kitchen Aid, og den er brændt sammen. Jeg mener faktisk at den er blevet testet og at den ikke er særlig god, netop med en svag motor. Men jeg har nu tænkt mig at købe en magen til igen, af den simple grund at den står fremme på bordet og jeg synes det er en pæneste røremaskine der findes og jeg gider ikke have noget grimt stående i køkkenet. Så kan det godt være at den ikke er lige så god som de andre køkkenmaskiner, men det er der ikke noget at gøre ved. Her betaler jeg for designet.

hahaha... DET har jeg alligevel aldrig hørt før hjem kære hjem 

Anmeld

31. august 2012

Vidunderligeunger

glemte at svare.. jeg har en kenwood

Anmeld

31. august 2012

Mumto3

Vidunderligeunger skriver:

hahaha... DET har jeg alligevel aldrig hørt før hjem kære hjem 

Øh, hvad har du ikke hørt før? Der er da mange mennesker der betaler for design. Man kan få billige møbler og så kan man få rigtig dyre designmøbler og det er da ikke unormalt at nogle gerne betaler for design. Jeg synes det er noget fis at Kitchen Aïd slår sig op på at hold i 30 år, for det gør de ikke, men jeg synes de er pæn, og derfor vil jeg gerne investere i en ....igen

Anmeld

31. august 2012

Dot D

Jaaa, du ved jo lidt om, hvor mange kager jeg laver Jeg har en Kitchen Aid, og jeg er enormt glad for den

Jeg bager også brød, boller og rugbrød i den. Har godt hørt, at den ikke er så kraftig i motoren i forhold til Kenwood, men den er skide flot og den klarer fint mine kageprojekter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.