Hvilken elefanthue køber i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Storgaard & Lillegaard

Underskøn skriver:

Kan på det varmeste anbefale dem, min datter har ikk haft brug forhverken halsedisse, halstørklæde el lign siden jeg begyndte at købe huttelihut elefanthuer, de er så gode varme og sidder så tæt om både hoved hals og bryst, at yderligere indpakning om hoved og hals er totalt unødvendig.

de er supe søde, måsk kan du hjælpe mig med et spørgsmål hvordan er størrelserne på dem? jeg har forelsket mig i en der fra hvor str hedder 0-2 år jeg synes det er et stort spring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Underskøn

MStorgaard skriver:

de er supe søde, måsk kan du hjælpe mig med et spørgsmål hvordan er størrelserne på dem? jeg har forelsket mig i en der fra hvor str hedder 0-2 år jeg synes det er et stort spring?

Ja det er det oz, men de har sådan noget stræk halløj langs åbningen tilansigtet der er ret effektivt, så det ikk meget halt, selvom jeg nu har svært ved at tro en nyFødt ville passe den.. Hvor gammelt er dit barn?

Anmeld

1. september 2012

Storgaard & Lillegaard

Underskøn skriver:

Ja det er det oz, men de har sådan noget stræk halløj langs åbningen tilansigtet der er ret effektivt, så det ikk meget halt, selvom jeg nu har svært ved at tro en nyFødt ville passe den.. Hvor gammelt er dit barn?

min datter er 7 mdr og der vel til at gå et par måneder endnu inden det bliver koldt nok til den hue.

Anmeld

1. september 2012

K&S

TrineMine86 skriver:

jeg har købt en blå Reima, men det er også mest fordi at jeg mener, at de er de eneste som laver ekstra beskyttelse i det område hvor ørene sidder

Mikk-Line har også ekstra beskyttelse ved ørerne i deres uld/bomulds huer :-) 

Anmeld

3. september 2012

mor2100kbh

TrineMine86 skriver:

ja det er rigtig, men her har vi en lille fyr der døjer med ørene og som har fået dræn i, så vi går mere op i kvaliteten end udseendet.. vi har så købt en flyverdragt i pang farver, så han ikke bliver kedelig hehe

Ja så ville jeg nok også gøre det.

men min datter skal bare have en helt lilla reima flyverdragt så ville gerne have en hue med en lille detalje eller lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.