Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De sidste 2 vintre har vi haft Reima men denne vinter kunne jeg måske godt tænke mig at prøve noget nyt.
Derfor søger jeg lidt insiration til hvilket mærke/model i køber.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Reima er ellers gode, er der ikke uld i dem? Sidste år fandt jeg en hummel hue til min søn som passede til hans flyverdragt, flot blå.... Håber han kan passe den igen i år , ellers må jeg finde en anden. Lærke tror jeg får en reima eller det bliver en genganger som Alexander brugte da han var i den str....
Mette&Alexander skriver: Reima er ellers gode, er der ikke uld i dem? Sidste år fandt jeg en hummel hue til min søn som passede til hans flyverdragt, flot blå.... Håber han kan passe den igen i år , ellers må jeg finde en anden. Lærke tror jeg får en reima eller det bliver en genganger som Alexander brugte da han var i den str....
Reima er som sådan fin nok, men ville måske bare gerne have en der var lidt pænere i år
Sidste vinter brugte vi Joha, de er også med uld, og super lækre. Og så er de med stjerner
VIPpigen skriver: Sidste vinter brugte vi Joha, de er også med uld, og super lækre. Og så er de med stjerner
Ja den tror jeg godt jeg kender. Men de er da lidt tynde i det?
enligmorkbh skriver: Ja den tror jeg godt jeg kender. Men de er da lidt tynde i det?
Jeg syntes at de holder varmen rigtig godt selvom den er lidt tynd. Det yderste er uld, og så er den foret med bomuld. Og lilje holdte mere end varmen under den
PT skriver: Min datter havde en fra Kvickly sidste år, og den var rigtig god og fin, så det skal hun have igen.Den passede lige til hende - var lilla med stjerner på
Min datter havde en fra Kvickly sidste år, og den var rigtig god og fin, så det skal hun have igen.Den passede lige til hende - var lilla med stjerner på
Har du den endnu? og vil du sælge den. jeg fandt nemlig flyverdragt og vanter lilla med stjerner på i vores kvickly til halv pris. og det kunne være sejt med en hue magen til.....
En lilla, tyk hue fra Hummel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128